جشنواره زمستانه تا بهار(جشنواره عیدانه) ۱۰ درصد تخفیف در کل دوره ها مهلت ثبت نام فقط و فقط تا ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۲

آموزش تعمیرات ایسیو

شما می‌توانید با شرکت در دوره آموزش تعمیرات ecu ایسیو خودرو آموزشگاه فنی حرفه ای دکتربرد به یک متخصص حرفه‌ای در زمینه تعمیرات این دستگاه‌ها تبدیل شوید.

 دوره‌های آموزشی مجتمع فنی و مهندسی دکتر برد به گونه‌ای برگزار می‎شوند که کارآموز بتواند بلافاصله پس از گذراندن دوره وارد بازار کار شود و دیگر نیازی به کسب تجربه یا شاگردی برای یاد گرفتن کار نداشته باشد شما بعد از شرکت در این دوره آموزشی می‎توانید بلافاصله از طریق تعمیرات انواع دستگاه‌ها شروع به کسب درآمد کنید.

در دوره آموزش تعمیرات ایسیو برای کسانی که هیچ گونه پیش زمینه‌ای برای تعمیرات دستگاه‌های الکترونیکی ندارند را هم در نظر گرفته‌ایم و تمامی موارد پایه اعم از الکترونیک مقدماتی و پایه، آموزش کار با ابزار مورد نیاز برای تعمیرات و … را نیز در این دوره آموزش می‌دهیم.

فیلم معرفی دوره آموزش تعمیرات ایسیو خودرو

آموزش تعمیرات ایسیو
برای مشاوره رایگان شماره تماس خود را وارد کنید:
چرا مجموعه دکتر بُرد ؟
+
دانشجو
+
دوره آموزشی
+
کارگاه فعال
%
رضایت دانشجویان
سرفصل آموزش تعمیرات ایسیو و ریمپ خودرو

سرفصل آموزش ریمپ تمام خودرو های ایرانی و خارجی

سرفصل آموزش تعمیرات ecu خودرو

مبانی الکترونیک 1
  • – شناخت قطعات smd ،dip، تعاریف اولیه ولتاژ، جریان، مقاومت

    – تعریف مقاومت: شناخت مقاومت های ثابت و متغیر و تست این نوع در ecu

    – تعریف سلف و تست این نوع قطعات (1 جلسه )

مبانی الکترونیک 2
    •  

    _ تعریف دیود و تست این قطعات

    _ تعریف انواع ترانزیستور و تست این نوع قطعات

    _ تعریف رگلاتور و تست رگلاتور در برد ecu

    _ تعریف کریستال و تست کریستال در بردهای ecu

    _ تعریف IC و انواع IC ها در برد و تست قطعه IC روی برد ECU (یک جلسه)

الکترونیک کاربردی در ecu
    • _ آشنایی با ساختار میکرو و انواع حافظه ها در ecu

      _ دیتا شیت کردن

      _ کار با پروگرامز (1 جلسه)

      _ آشنایی با ابزار کارگاهی

      _ کار با دستگاه های کارگاهی برداشتن و گذاشتن IC روی بردهای ایسیو (2 جلسه)

کارکرد ECUها
    • _ آشنایی با سیستم عملکرد سنسور ها و عملکرد ماشین

اصطلاحات خودرو
    • _ معرفی انواع ecuهای خودرو sagem ، siemens ، bosch

      _ آشنایی باسیستم برق خودرو و مولتی پلکس و نود های مولتی پلکس ( 1 جلسه )

      _ شناخت عیب های ماشین و راهکار های رفع عیب 1

      _ مشکلات فن

      _ انژکتور

      _ مشکلات کویل

      _ مشکلات استپر موتور و دریچه گاز

      _ مشکلات سنسور اکسیژن

      _ مشکلات ناک سنسور

      _ مشکلات خرابی کریستال کنار ایسیو (1 جلسه)

      _ شناخت عیب‌های ماشین و راهکار های رفع عیب 2

      _ مشکلات قفل مرکزی

      _ مشکلات شیشه بالابر

      _ مشکلات چراغ‌های کوچک

      _ مشکلات چراغ‌های بزرگ

      _ مشکلات کولر

      _ ریست کردن ecu

      _ مشکلات کیلومتر

      _ مشکلات airbag

      _ مشکلات abs

      _ مشکلات ecuهای گاز ( 1 جلسه )

کار با نرم افزار های موجود
    • _ IC تعریف سوییچ

      _ کار با ecu تستر و دیاگ

      _ کار با پروگرامر ( 1 جلسه )

      _ دانلود تبدیل ecu

نقشه خوانی
    • _ آشنایی با سیم کشی برق و نقشه کشی (4 جلسه)

شهریه دوره ی آموزش تعمیرات ایسیو خودرو سواری و آموزش ریمپ خودرو سواری

هزینه آموزش تعمیرات ایسیو سواری داخلی

  • کلاس حضوری 5.600.000 تومان
  • مدت زمان کلاس 40 ساعت

هزینه آموزش تعمیرات ایسیو خودرو خارجی

  • کلاس حضوری 6.600.000 تومان
  • مدت زمان کلاس 40 ساعت

هزینه آموزش ریمپ ایسیو سواری

  • هزینه دوره 3.000.000 تومان
  • مدت زمان کلاس 30 ساعت

همه کلاس ها و دوره ها شامل 5 سال پشتیبانی می باشد

این دوره به شما پیشنهاد می شود : آموزش تعمیرات ایسیو ماشین سنگین و راهسازی 

این دوره به شما پیشنهاد می شود : آموزش برق خودرو 

خوابگاه مجموعه دکتر برد

در صورتی که متقاضی حضور در دوره های آموزشی شرکت فنی و مهنی دکتر برد هستید ولی مشکل محل سکونت دارید ، نگران نباشید . مجموعه دکتر برد برای عزیزانی که از شهرهای دیگر تشریف می آورند و مشکل اسکان دارند ، خوابگاه هایی در نظر گرفته است . برخی خصوصیات و مزایای این خوابگاه ها عبارت اند از :

  • اینترنت پر سرعت
  • اتاق مطالعه
  • نزدیک بودن به ایستگاه مترو
  • مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی
  • خشک شویی

مدرک فنی حرفه ای تعمیرات ایسیو ecu

1 - مدرک سازمان فنی حرفه ای کل کشور

سازمان فنی حرفه ای کشور زیر نظر سازمان جهانی کار هست که این مدرک قابل استعلام در کل جهان می باشد .

مدرک فنی حرفه ای دکتربرد  کدملی سازمان شغلی محسوب نیز میشود که  بعد از اتمام دوره و معرفی به سازمان فنی حرفه ای کل کشور آزمون گرفته میشود. آزمون دارای دوبخش تئوری و عملی هست.از امتیاز های فنی حرفه ای دکتربرد وام بعد از اتمام دوره نیز هست.

2 - مدرک آزاد فنی حرفه ای مجموعه دکتربرد

که این مدرک زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور هست و این مدرک مهر آموزشگاه و برند مجموعه داراست که جزء سابقه کاری محسوب میشود.

3 - مدرک بین المللی دکتربرد

این مدرک مهر دادگستری و امور خارجه برروی این مدرک درج شده  که قابل استعلام می باشد و نسبت که کشور متقاضی ترجمه میشود البته برای این مدرک بعد از کرفتن مدرک فنی حرفه ای دکتر  میباشد.

قبل
بعدی
تصاویر رضایت دانشجویان دوره ها و اساتید

فیلم آموزش ایسیو سواری

آموزش تعمیرات کامپیوتر خودرو
  • از آنجایی که قیمت خودرو رشد صعودی زیادی داشته، در پی این موضوع قیمت ایسیو نیز رشد بسزایی داشته است. بدین منظور با توجه به حساسیت ایسیو، تعمیرات ایسیو نیز بسیار حساس می باشید.
    بنابراین افراد با بروز مشکل در ایسیو به دنبال فردی بسیار ماهر، حرفه ای و کار دیده ای می گردند که بدون خطا بتواند تعمیرات ایسیو را انجام دهد. بنابراین در صورت مهارت در این رشته، افراد می توانند بازار کار را از آن خود کنند و درآمد بالایی نیز داشته باشند.
    همچنین به دلیل جدید بودن رشته ایسیو کمبود متخصص در این حوزه احساس می شود. اگر به دنبال مهارت تعمیرات ایسیو هستید هرچه سریعتر وارد این حوزه شده و دانش خود را در این زمینه بالا ببرید.
    اگر برنامه ی صحیحی در یادگیری تعمیرات ایسیو داشته باشید به راحتی می توانید این بازار کار را به دست گیرید که پیشنهاد ما به شما ثبت نام دوره تعمیرات ایسیو دکتر برد است.

  • ما به طور قطع نمیتوانیم از درامد ماهانه تعمیرات ایسیو صحبت کنیم. پرا که تعمیرات ایسیو هر فرد با فرد دیگر متفاوت است و بسته به عوامل زیادی همچون مهارت شما و مکانی که در آن مشغول به کار هستید برمی گردد.
    تخمین درآمد این شغل به طور متوسط بین 20 تا 40 میلیون می باشد.
    اگر شما به دانش تعمیرات ایسیو برسید می توانید رزومه خود را به شرکت های خودرو سازی مانند سایپا، ایران خودرو و … ارسال کرده و در این بخش ها مشغول به کار شوید.
    با استخدام در این شرکت ها ممکن است در ابتدا درآمد بالایی نداشته باشید اما در صورتی که در این شرکت ها استخدام شوید، ممکن است در ابتدای ورود، حقوق شما پایین باشد اما در مدت زمان کوتاهی درآمد شما به طور چشمگیری افزایش خواهد یافت.
    علاوه بر شرکت های خودرو سازی می توانید در مراکز و کارگاژهای تعمیرات خودرو مشغول به کار شوید یا به صورت شخصی در زمینه تعمیرات ایسیو فعالیت کنید. همچنین می توانید یک وب سایت در زمینه تعمیرات ایسیو راه اندازی کنید و در این زمینه فعالیت داشته و دامنه فعالیت خود را گسترش دهید.

  • ECU اصطلاحا به واحد کنترل موتور و هر واحد کنترل الکترونیکی که جزء هر سیستم مکاترونیک خودرو گفته می شود و فقط مختص کنترل موتور نیست. در صنعت خودرو، اصطلاح ECU اغلب به واحد کنترل موتور (ECU) یا واحد کنترل موتور (ECM) مربوط می شود. اگر این واحد، موتور و هم گیربکس را کنترل می کند، اغلب به آن ماژول کنترل نیروی محرکه (PCM) می گویند.

    اساساً ECU موتور تزریق سوخت و در موتورهای بنزینی زمان جرقه را به منظوز احتراق آن کنترل می کند و موقعیت داخلی موتور را با استفاده از سنسور موقعیت میل لنگ تعیین می کند، تا انژکتورها و سیستم احتراق دقیقاً در زمان صحیح خود فعال شوند.

    علارغم اینکه به نظر می رسد می توان آن را به صورت مکانیکی انجام داد(کمااینکه در گذشته این چنین بود)، اما در حال حاظر این فرایند کمی سخت تر از حالت معمول است.

    مراحل سوخت رسانی در موتور خودرو

    موتور احتراق داخلی در اصل یک پمپ بادی بزرگ است که با استفاده از سوخت، خود را تغذیه می کند. وقتی هوا جذب می شود، باید سوخت کافی برای ایجاد نیرو، جهت تقویت عملکرد موتور و هم چنین تامین مقدار مفید برای حرکت خودرو در مواقع لازم، فراهم شود. این ترکیب هوا و سوخت “مخلوط” نامیده می شود.

    اگر این مخلوط زیاد باشد موتور اصطلاحا “خفه” می کند و اگر خیلی کم باشد موتور قادر به تغذیه خود یا خودرو نخواهد بود.

    نه تنها مقدار مخلوط مهم است، بلکه نسبت آن مخلوط نیز باید متناسب باشد. اگر سوخت زیاد واکسیژن بسیار کم باشد احتراق نامساعد بوده و اتلاف کننده است. اگر سوخت بسیار کم و اکسیژن زیاد باشد، احتراق را کند و ضعیف می کند.

    این مقدار و نسبت مخلوط در موتور ها را با دستگاه اندازه گیری کاملاً مکانیکی به نام کاربراتور کنترل می کردند. با توجه به نیاز  وسایل نقلیه مدرن به مصرف سوخت با بازدهی بالا و آلایندگی کمتر، این مخلوط باید با دقت بیشتری کنترل شود.

    تنها راه برای فراهم کردن این شرایط سخت، سپردن کنترل موتور به ECU (واحد کنترل موتور) است. ECU وظیفه کنترل تزریق سوخت، احتراق و لوازم جانبی موتور را با استفاده از معادلات و جداول عددی ذخیره شده به صورت دیجیتالی و غیر آنالوگ دارد.

  • ECU در هنگام تعیین  نسبت صحیح مخلوط باید با متغیرهای زیر سروکار داشته باشد:

    • شرایط موتور
    • دمای موتور/مایع خنک کننده
    • دمای هوا
    • دمای سوخت
    • کیفیت سوخت
    • محدودیت فیلتر متفاوت
    • فشار هوا
    • راندمان پمپاژ موتور

    بنابراین نیاز است تا این متغیر ها بوسیله تعدادی سنسور اندازه گیری شده و عملکرد آن ها طبق منطق برنامه نویسی به درستی متعادل شوند.

    افزایش نیاز های موتور (مانند شتاب) مستلزم افزایش مقدار کل مخلوط است. به دلیل ویژگی های احتراقی سوخت های مورد استفاده ، تغییر نسبت این مخلوط ها نیاز به تغییر دارند. وقتی پدال گاز را فشار می دهید، سوپاپ گاز باز می شود تا هوای بیشتری وارد موتور شود. افزایش میزان جریان هوا به درون موتور توسط سنسور متر جریان هوای توده ای (MAF) انجام می شود تا بتواند سوخت تزریقی را تغییر داده و نسبت مخلوط را در محدوده مناسب قرار دهد.

    افزایش قدرت موتور ماشین 

    برای دستیابی به  بهترین میزان نیرو و احتراقی ایمن،ای سی یو باید نسبت مخلوط را تغییر داده و سوخت بیشتری در زیر گاز کامل تزریق کند  که به آن مخلوط غنی می گویند. در مقابل، یک روش سوخت رسانی یا خطایی که منجر به تزریق کمتر از حد معمول سوخت شود، منجر به ایجاد “مخلوط رقیق” می شود.

    علاوه بر محاسبه سوخت بر اساس نیازهای راننده، دما نقش مهمی در معادلات مورد استفاده دارد. از آنجا که بنزین به صورت مایع تزریق می شود، قبل از احتراق باید تبخیر رخ دهد. در موتورهای داغ، کنترل این کار آسان است، اما در موتورهای سرد مایع کمتر بخار می شود و باید سوخت بیشتری تزریق شود تا نسبت مخلوط در محدوده مناسب احتراق قرار بگیرد.

    قبل از استفاده از ECU، این کار توسط “خفه کردن” در کاربراتور مدیریت می شد. این خفه کننده یک فلپ ساده بود که جریان هوا را در کاربراتور محدود می کرد و باعث افزایش خلاء در جت ها می شد تا جریان سوخت بیشتر افزایش یابد. این روش نادرست،  اغلب مشکل ساز بود و نیاز به تنظیم همیشگی داشت و بسیاری از آن ها هنگام رانندگی به صورت دستی توسط راننده تنظیم می شد.

    دمای هوا نیز همانند فشار متغیر جوی در کیفیت احتراق نقش دارد.

  •  

    زمان برگٔزاری آموزش تعمیرات ایسیو سواری و آموزش ریمپ  با هماهنگی قبلی می‌باشد و محل برگزاری آن به صورت عمومی در مرکز اموزشگاه دکتربرد اعلام می‌گردد.

  •  

    آموزش تعمیرات ایسیو سواری و آموزش ریمپ خودرو از طریق ارسال (ایمیل) جزوه دوره می‌باشد. این دوره برای اشخاصی که با خود دوره آشنایی دارند و یا کار آن‌ها مرتبط با دوره است بسیار مناسب هستند، زیرا معمولا اینگونه افراد نیاز به حضور در کلاس حضوری نداشته و با در اختیار داشتن جزوه قادر به مطالعه و شرکت در آزمون آن خواهند بود.

    گواهینامه‌های این دوره‌ها همانند دوره‌های حضوری و غیرحضوری معتبر هستند و امکان درخواست گواهینامه بین المللی پس از قبولی در آزمون برای این نوع دوره‌ها وجود دارد.

  • آموزش آنلاین تعمیرات ایسیو سواری و آموزش ریمپ خودرو  از طریق بسته‌های قدرتمند آموزشی بوده و از نظر کیفیت یادگیری تفاوتی با دوره‌های حضوری ندارند، از نظر هزینه‌ای بخاطر حذف شدن هزینه‌هایی مانند: پذیرایی،ناهار، مدرس، اجاره کلاس و … نسبت به دوره‌های حضوری بسیار کم هزینه هستند.

    وجود بسته‌های جامع آموزشی که در بردارنده کلیه مباحث آموزشی مورد نیاز بوده و تمامی نیازهای آموزشی مخاطبین را پاسخگو باشد، در کنار قدرت انتقال مفاهیم و استفاده از استاد آنلاین، از جمله مزیت‌های این دوره‌ها محسوب می‌گردد و داوطلبین این نوع دوره‌ها برای ثبت نام، شرکت در آزمون و دریافت گواهینامه نیاز به مراجعه حضوری نخواهند داشت.

سوالات متداول دوره ایسیو
  • از آنجایی که وجود مخاطبین دوره‌های آموزشی با شرایط متفاوت باعث بوجود آمدن نیازهای آموزشی مختلف خواهد شد، وجود سیستم‌های فراگیری متنوع برای پاسخگویی به این نیازهای آموزشی، الزامی است، لذا آموزشگاه دکتربرد همواره سعی دارد در ارائه سیستم‌های آموزشی جدید در کشور نوآوری داشته باشد.

    از این رو اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی خود به سه روش حضوری، غیرحضوری و آموزش مجازی  نموده است.

  • برای سهولت شرکت در دوره آموزشی شما می‌توانید با دعوت دوستان خود هزینه کمتری پرداخت کنید. برای مثال شهریه دوره برای هر فرد 6 میلیون تومان است. اما در صورت شرکت دونفر، هر نفر 5 میلیون تومان در نظر گرفته خواهد شد. برای هنرجویان متمایل به مشاغل خویش فرما، آموزشگاه دکتربرد در برگزاری آزمون در مراکز فنی و حرفه ای با کمک آموزش خصوصی زیر نظر اساتید، به هنرجویان در دریافت جواز کسب کمک خواهد کرد. برای هنرجویان دارای تجربه تعمیرکاری و فعال در این حوزه فراهم کرده ایم. اساتید دکتر برد به کمک شما خواهند آمد!  
  • باید اشاره کنیم که اساتید آموزشگاه دکتربرد از حرفه ای ترین های فعال در حوزه آموزشی هستند. نیازی به نگرانی در خصوص تجربه و میزان دانش آن‌ها نخواهید داشت. این افراد همیشه در حال به روز کردن اطلاعات و افزایش تجربه کاری خود می‌باشند. آموزشگاه دکتربرد خوابگاه های گروهی را در اختیار هنرجویان ساکن مناطق دور و مایل به شرکت در دوره ها نیز قرار خواهد داد. برای راحتی ارتباط هنرجویان دوره ها به صورت غیر حضوری نیز تشکیل می‌شوند. بنابراین  بدون نگرانی همین حالا در این دوره، ثبت نام کنید؛ و از پشتیبانی مادام العمر دکتربرد بهره مند شوید.

در آمد عددی نمیتوان در این حوزه بیان کرد بدلیل گستردگی و فعالیت فردی متفاوت می باشد.

با داشتن این مهارت علاوه بر داشتن شغل مناسب در داخل کشور می‌توانید به دلیل داشتن مدرک بین المللی فنی حرفه ای برای مهاجرت به خارج از ایران نیز فکر کرده و اقدام کنید. این مهارت نیاز به مدرک دانشگاهی ندارد و شما با یادگیری مهارت های مورد نیاز  می‌توانید به درامد بسیار عالی برسید.

پیش تر در قسمت بازار کار، اندک گریزی به بحث مهاجرت زده بودیم. در اینجا، به این موضوع به طور جزئی تری خواهیم پرداخت. برای علاقه‌مندان به مهاجرت کاری، مدرک فنی و حرفه ای دکتربرد به شما این اجازه را می‌دهد تا در 186 کشور فعالیت حرفه ای خود را آغاز کنید. این مدرک علاوه بر اعتبار بین المللی، قابل ترجمه به زبان کشور مقصد نیز می‌باشد.

برای مهاجرت با مدارک فنی به دانش و مهارت های عملی بالایی نیاز خواهید داشت. آموزشگاه دکتربرد در این دوره تمام پیش نیازهای حرفه ای شدن را به هنرجویان آموزش خواهد داد. همچنین اساتید هنرجویان را به طور کامل برای ورود به بازار کار آماده خواهند کرد.

برای ورود به بازار کار شغل تعمیرات و نصب  شیوه های متفاوتی وجود دارد. می‌توانید پس از یادگیری مهارت های تعمیرات و نصب  نسبت به اخذ جواز کسب اقدام کرده و به صورت شخصی مغازه یا شرکت راه اندازی کنید. در صورتی که از سرمایه لازم برای راه اندازی مغازه  برخوردار نیستید، نگران نباشید. خوشبختانه شغل تعمیرات و نصب  از آن دسته از مشاغلی است که نیاز به راه اندازی مغازه نداشته و شما بدون تاسیس مغازه نیز می‌توانید به کسب درآمد بپردازید. می‌توانید برای نمایندگی های تعمیرات رزومه ارسال کرده و به استخدام آنها درآیید. اجاره میز تعمیرات و نصب از دیگر روش هایی است که می توانید برای ورود به بازار کار تعمیرات و نصب به کار گیرید.

به طور کلی مسیر شغلی تعمیرکاران ، چه در حوزه نرم افزار چه در حوزه سخت افزار به صورت زیر خواهد بود:

گام نخست: بررسی و جست و جوی علایق و توانمندی های فردی

گام دوم: پرداختن به آموزش و یادگیری مهارت مورد نیاز، هم به صورت عملی هم به صورت تئوری

گام سوم: تکرار تمرین و کسب تجربه در محیط کار

سرمایه لازم برای ورود به بازار کار ریمپ و تعمیرات چندین بخش دارد:

  1. 1) مهمترین هزینه که برای ورود به بازار کار این رشته باید در نظر بگیرید، هزینه آموزش تعمیرات و نصب است. برخی از افراد تصور می‌کنند که بدون پرداخت هزینه آموزش و تنها با دیدن ویدئو در یوتیوب یا آپارت و دانلود جزوه های آموزشی در اینترنت می‌توانند تعمیرات تعمیرات و نصب را یاد بگیرند. با این روش ها شاید بتوان از پس مشکلات دستگاه خود برآیید. اما برای ورود به صورت حرفه ای در بازار کار کافی نیست و بهترین راه برای یادگیری آموزش حضوری است. توجه داشته باشید که هر چه برای یادگیری تعمیرات و نصب هزینه کنید، در همان ماه ورود به بازار کار هزینه باز خواهد گشت.
  2. 2) یکی از دیگر موضوعاتی که باید به آن توجه داشت، هزینه خرید ابزارهای تعمیرات و نصب است. یک سری نیازهای اولیه و وسایل ابتدایی برای شروع کار نیاز دارید که برای ورود به بازار کار باید حداقل ابزارهای لازم برای تعمیرات و نصب این دستگاه را در اختیار داشته باشید. توجه داشته باشید که نیازی نیست که در همان ابتدا ورود کلیه ابزارها را خریداری کنید. از مهم ترین ابزارهایی که برای ورود به بازار کار در این شته نیاز دارید هویه، منبع تغذیه، ست پیچ گوشتی، شابلون، روغن لحیم، مولتی متر، دستگاه لوپ، سیم قلع، پایه نگهدارنده می‌باشد.

به این نکته نیز دقت کنید؛ که اگر می‌خواهید به صورت مستقل مغازه خود را راه اندازی کنید؛ باید هزینه رهن، اجاره و تبلیغات را اضافه کنید. کم و زیاد بودن این هزینه ها به مکان انتخاب شده و شهر بستگی دارد.

راه اندازی مغازه، هزینه های مختلفی را در بر می‌گیرد. پیش از راه اندازی باید آموزش های لازم را بگذرانید. پس از دریافت مدرک تخصصی، دراقدام بعدی باید جواز کسب را مهیا کنید. این کار نیز شامل هزینه های به خصوصی است.

یادگیری پیش از شروع هر کاری، امری ضروری است. این موضوع در عصر حاضر، بسیار بیشتر به چشم می‌خورد. پیش از شروع به یادگیری باید در نظر داشته باشید؛ اندک هزینه و زمانی که در این حوزه می‌کنید خیلی سریع و به شما باز خواهد گشت. تنها باید در این راستا هدفمند و سخت کوش باشید.

برای نصب کارت گرافیک هزینه نیاز نیست البته برای تعمیرات ریگ ماینینگ ابزارات تعمیراتی مثل هویه و هیتر و لوپ که شما میتوانید با هزینه 6 الی 10 میلیون بازارکار خودرو شروع کنید.

  • شناخت و آشنایی با ابزارهای تعمیرات و نصب 
  • شناخت نرم افزار نصب و روش های تعمیر آن

 

  • شما در دوره آموزش تعمیر ات ایسیو را آموزش می‌بینید و به صورت عملی با این نوع تعمیرات و نصب آشنا می‌شویدکه داخل صفحه سرفصل ها گذاشته شده و اگر مایل بودید میتوانید مشاوره مستقیما تماس بگیرید که مشاور سرغصل ها بهتون توضیح بدهند.
  • در صورت اتمام دوره به فن آموز مدارک داخلی (فنی حرفه‌ای، تاییدیه معتبر دکتربرد) و بین المللی(صادره از وزارت دفاع، آدیسو) ارائه می‌گردد.
  • دوره‌های دکتر برد به سه صورت حضوری، غیرحضوری و مجازی برگذار می‌شود، این آموزش‌ها در قالب عملی ارائه شده و تضمین می‌کند پس از اتمام دوره شما توانایی کسب درآمد از مهارت آموخته شده را خواهید داشت.

آموزش رایگان تعمیرات ایسیو

تصویر شاخص ایسیو
آموزش ریمپ ایسیو

این دوره به شما پیشنهاد می شود : آموزش گیربکس

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 7 میانگین: 4]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + هفت =

  1. مریم گفته؛
    15:34 1402/05/08

    سلام وقت بخیر ، برای ایسیو سواری هنرجو خانم هم می‌پذیرین؟!!

    • امین سراجی گفته؛
      14:47 1402/12/19

      سلام بله خانم متقاضی دوره داریم که شرکت میکنند

  2. مجتبی مرادی گفته؛
    16:28 1402/05/08

    سلام تعمیرات ایسیو سواری شامل چه خودروهایی میشود؟

    • امین سراجی گفته؛
      14:52 1402/12/19

      با سلام دوره ایسیو سواری شامل آموزش دیاگ و آموزش تستر و آموزش پروگرامر و تعمیرات تمامی ایسیو های ایرانی مثل انواع مدل بوش – ساژم – زیمینس ـ سازه پویش و غیره و همینطور تعمیرات نودهای مولتی پلکس و bsi ,‌و bsm هست البته میتونید ایسیو های خارجی تعمیراتشو بعد ازاتمام دوره انجام دهید.

  3. امیر محمد گفته؛
    16:32 1402/05/08

    سلام من 20سالم هست و الکترونیک رو بلدم .میتونم تو کلاس های ایسیو سواری شرکت کنم؟از کلاس های شما هم کلی تعریف شنیدم

    • امین سراجی گفته؛
      16:07 1402/05/09

      با سلام به دوست عزیز بسیار عالی
      مطمنن آموزش شما در تعمیرات ایسیو بسیار سریع تر می باشد.

  4. مرتضی میردوقی گفته؛
    16:34 1402/05/08

    سلام ریمپ از کلاس های ایسیو سواری جدا هست؟ شهریش چنده؟

    • امین سراجی گفته؛
      15:48 1402/05/09

      با سلام به دوست عزیز دوره ریمپ و تیونینگ ماشین به صورت مجزا و تخصصی آموزش داده میشود

  5. زهرا گفته؛
    17:25 1402/05/08

    کلاسهای ایسیو سواری چند روز زمان می‌بره
    پشتیبانی هم دارید

    • امین سراجی گفته؛
      15:27 1402/05/09

      با سلام به دوست عزیز کلاس ها آموزش تعمیر ایسیو 30 ساعت هست البته در نیمه خصوصی در دوره خصوصی ساعت بیشتر و مطمنن طول دوره بسیار کمتر می باشد.

      • کمال گفته؛
        13:23 1402/06/22

        دوره ی ایسیو سواری و سنگین باهم هس

        • امین سراجی گفته؛
          09:40 1402/07/15

          با سلام دو دوره تخصصی به صورت مجزا هست
          آموزش تعمیرات ایسیو ماشین سواری ( ایرانی و خارجی ) که تعمیرات ایسیو و دیاگ و …. گفته میشود به صورت تخصصی و دوره تخصصی تعمیرات ایسیو ماشین سنگین و راهسازی داریم . که هردودوره را داریم میتوانید مطالعه کنید یا مشاوره صحبت کنید درمورده بازارکار و… با تشکر

  6. سیما گفته؛
    17:26 1402/05/08

    من خانمم آیا میتونم داخل کلاسهای ایسیو سواری بشم
    آیا بازار کار خوبی دارع

    • امین سراجی گفته؛
      15:11 1402/05/09

      سلام وقتتون بخیر بله میتوانید البته بهتر هست به صورت مستقل کار نکنید و سیم کشی و دیاگ اقا انجام بدهند البته محیط کار مردانه هست . بیشتر بستگی به روحیات شما دارد.

  7. کاظمی گفته؛
    17:30 1402/05/08

    سلام در طول آموزش چند ساعت عملی برگزار میشه؟

    • امین سراجی گفته؛
      15:07 1402/05/09

      با سلام به دوست عزیز دوره به صورت عملی هست و همه ی تجهیزات کارآموز میتواند بعد از اتمام دوره از اموزشگاه تهیه کند که شامل تستر و دیاگ و قطعات پر مصرف تعمیرات ایسیو می باشد

  8. محمدی گفته؛
    17:59 1402/05/08

    تدریس ایسیو شامل ایسیو خارجی هستش؟

    • امین سراجی گفته؛
      14:58 1402/05/09

      با سلام به دوست عزیز آموزش تعمیرات ایسیو ماشین به گونه ای هست که علاوه بر تعمیرات ایسیو های داخلی بتوانید ایسیوهای ماشین های خارجی نیز تعمییر بکنید

  9. قربانی گفته؛
    18:01 1402/05/08

    سلام تو تدریستون در مورد دیاگ هم گفته میشه؟

    • امین سراجی گفته؛
      14:56 1402/05/09

      با سلام به دوست عزیز بله آموزش تعمیرات ایسیو شامل آموزش سنسور ها ی خودرو و آموزش آشنایی با برق ماشین و آموزش تعمیرات ایسیو و آموزش دیاگ و آموزش تعریف سویچ و کار با تستر ایسیو و….. می باشد

  10. جمال گفته؛
    17:06 1402/05/09

    سلام ، دوره ایسیو سواری رو اول باید بگذرونیم یا سنگین ؟

    • امین سراجی گفته؛
      09:45 1402/07/15

      با سلام دو دوره متفاوت هست میتوانید هر دو دوره باهم شرکت کنید و پیش نیاز همدیگر نیستند .

  11. کمال گفته؛
    17:08 1402/05/09

    عصر بخیر برای شرکت تو کلاس ها باید چه تجهیزاتی بیاریم؟؟؟

    • امین سراجی گفته؛
      09:44 1402/07/15

      با سلام دوست عزیز
      داخل کلاس همه تجهیزات هست نیازی به آوردن تجهیزاتی نیست و همه ی تجهیزات تعمیرات ایسیو و قطعات ایسیو میتوانید از ما بعد از اتمام دوره به صورت اقساطی و یا نقدی خریداری کنید.

  12. تاجبخش ریکی گفته؛
    18:43 1402/06/04

    سلام ودرود من کلاس ایسیو رو میخواستم ثبت نام کنم . آیا هزینه که اعلام کردین بروز هست ؟
    هزینه خوابگاه چقدر است ؟
    آیا میتوان بعد اتمام دوره ایسیو داخلی پشت سرش ماشینهای خارجی یا سنگین رو گذروند ؟تاریخ دوره ها راهم لطف کنید

    • امین سراجی گفته؛
      11:16 1402/06/06

      با سلام برای هزینه ها و خوابگاه صحبت شده در نظرات در دوره ایسیو شما میتونید هم زمان دوره های دیگه هم شرکت کنید ولی اگر دوست دارید بعد از اتمام دوره تعمیرات ایسیو دوره ی دیگه ای شرکت کنید میتونید به مشاورتون بگید که برای شما انجام دهند.

  13. تاجبخش ریکی گفته؛
    18:46 1402/06/04

    سلام ودرود . آیا هزینه که اعلام کردین بروز هست ؟
    هزینه خوابگاه چقدر است ؟

    • امین سراجی گفته؛
      11:13 1402/06/06

      با سلام بله بروز هست قیمت ها البته مشاور باهاتون تماس بگیرند اگر قیمت افزایش یا کاهش در صورت بودن دوره در جشنواره باشد بهتون اعلام میکنن.
      آموزشگاه با چندین خوابگاه و هتل صحبت کردن نزدیک آموزشگاه که براساس شرایط مالی که دارید میتونید در این خوابگاه ها اقامت کنید در حین دوره و هزینه جدا از دوره هست البته سعی شده برای هنرجویان شهرستانی دوره به صورت فشرده تر گفته بشود که هزینه ها کمتر بشود.

  14. مریم گفته؛
    13:22 1402/06/22

    ماشین های خارجی هم تو دوره ایسیو هست؟

    • امین سراجی گفته؛
      09:42 1402/07/15

      با سلام دردوره تعمیرات ایسیو سواری با آفر تعمیرات ایسیو ماشین های خارجی هست که علاوه بر تعمیرات ایسیو داخلی بتوانید ایسیو های خارجی نیز تعمیر کنید .

  15. میثم حاجی موسایی گفته؛
    12:15 1402/07/09

    سلام و خسته نباشید.من در کرج دنبال آموزشگاه می‌گشتم آموزشگاه شمارو از اینترنت پیدا کردم ولی ن آدرسی در این سایت هست و ن توضیحاتی در مورد مکان آموزشگاه

    • امین سراجی گفته؛
      09:30 1402/07/15

      با سلام دوست عزیز در صفحه ارتباط با ما لوکشن هست البته اگر در اینترنتم سرچ کنید ادرس و شماره تماس هست
      و اینکه میتونید برای مشاوره با دفتر تماس بگیرید یا فرم پر کنید به صورت رایگان مشاوره براتون انجام بشه بازم اگر سوالی بود درخدمتم

برخی از سازمان هایی که مجموعه دکتر برد افتخار همکاری با آن ها را داشته است

ارتباط با ما

لینک های مفید

دنبال کنید

درخواست مشاوره رایگان

© کليه حقوق محصولات و محتوای اين سایت متعلق به دکتر برد می باشد و هر گونه کپی برداری از محتوا و محصولات سایت پیگرد قانونی دارد.

enemad-logo
کارشناسان ما حتما باهاتون تماس میگیرن