جشنواره زمستانه تا بهار(جشنواره عیدانه) ۱۰ درصد تخفیف در کل دوره ها مهلت ثبت نام فقط و فقط تا ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۲

آموزش تعمیرات اپل آیفون

شما می‌توانید با شرکت در دوره آموزش تعمیرات اپل آیفون و یا دوره تعمیرات موبایل و تبلت به یک متخصص حرفه‌ای در این زمینه تبدیل شوید.

دوره‌های آموزشگاه فنی حرفه ای دکتر برد به گونه‌ای برگزار می‌شوند که کارآموز بتواند بلافاصله پس از گذراندن دوره وارد بازار کار شود و دیگر نیازی به کسب تجربه یا شاگردی برای یاد گرفتن کار نداشته باشد.

پس شما بعد از شرکت در  آموزش تخصصی تعمیرات اپل  بلافاصله از طریق تعمیرات انواع گوشی های اپل و برد آن‌ها شروع به کسب درآمد کنید.

در دوره تعمیرات اپل کسانی که هیچ گونه پیش زمینه‌ای برای تعمیرات دستگاه‌های الکترونیکی ندارند را هم در نظر گرفته‌ایم و تمامی موارد پایه اعم از الکترونیک مقدماتی و پایه، آموزش کار با ابزار مورد نیاز برای تعمیرات و … را نیز در این دوره آموزش می‌دهیم.

دلیل تخصصی و حرفه ای بودن اموبایل ها  اپل سی دی های مدرن و دوربین های زیاد در یک موبایل ، سیستم های سخت افزاری حرفه ای برای شارژ باتری اتصال با سایر اسمارت فون ها و … می باشد.

به همین دلایل برای تعمیرات موبایل اپل  ایفون نیاز به یک متخصص مخصوص به گوشی های اپل بوده و تمام اطلاعات و دانش را درباره آموزش تعمیرات گوشی اپل بداند. در غیر اینصورت نه تنها موبایل  اپل  آیفون تعمیر نمی شود بلکه ممکن است اسیب بیشتری به آن وارد شود.

با توجه به تحریماتی که کشور با آن مواجه است دسترسی به قطعات اورجینال موبایل های اپل کار دشوار و چالش برانگیزی می باشد پس علاوه بر سختی کار با چالش دومی نیز رو به رو می شوید. برای تعمیر این گوشی ها نیاز به ابزارهای پیشرفته، قطعات فابریک موبایل اپل و تخصص لازم می باشد.
پس برخلاف گذشته که برای تعمیرات گوشی ها تنها به یک تعمیرکار نیاز بود امروزه برای هر برند از گوشی ها یک متخصص حرفه ای برای تعمیر لازم و ضروری است.

فیلم معرفی دوره آموزش تعمیرات اپل آیفون

برای مشاوره رایگان شماره تماس خود را وارد کنید:
چرا مجموعه دکتر بُرد ؟
+
دانشجو
+
دوره آموزشی
+
کارگاه فعال
%
رضایت دانشجویان

سرفصل های دوره آموزش تعمیر اپل-آیفون

سرفصل های آموزش تعمیرات نرم افزار آیفون

سرفصل های آموزش تعمیرات سخت افزار آیفون

قیمت آموزش تعمیرات اپل-آیفون

آموزش تعمیر سخت افزاری موبایل اپل-آیفون

  • کلاس حضوری 6.000.000 تومان
  • مدت زمان کلاس 20 ساعت

آموزش تعمیر نرم افزاری موبایل اپل-آیفون

  • کلاس حضوری 3.000.000 تومان
  • مدت زمان کلاس 11 ساعت

آموزش مجازی تعمیرات اپل - آیفون

  • هزینه دوره 4.000.000 تومان
  • مدت زمان کلاس 10ساعت

    به همراه چند جلسه عملی در صورت نیاز کار آموز داخل کارگاه

همه کلاس ها و دوره ها شامل 5 سال پشتیبانی می باشد

این دوره به شما پیشنهاد می شود : آموزش تعمیرات برد الکترونیکی

این دوره به شما پیشنهاد می شود : آموزش تعمیرات موبایل

خوابگاه مجموعه دکتر برد

در صورتی که متقاضی حضور در دوره های آموزشی شرکت فنی و مهنی دکتر برد هستید ولی مشکل محل سکونت دارید ، نگران نباشید . مجموعه دکتر برد برای عزیزانی که از شهرهای دیگر تشریف می آورند و مشکل اسکان دارند ، خوابگاه هایی در نظر گرفته است . برخی خصوصیات و مزایای این خوابگاه ها عبارت اند از :

  • اینترنت پر سرعت
  • اتاق مطالعه
  • نزدیک بودن به ایستگاه مترو
  • مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی
  • خشک شویی

آموزش  دوره مجازی سخت افزار موبایل زیر نظر استاد مقیم ترکیه

مدرک فنی حرفه ای تعمیرات آیفون - اپل

1 - مدرک سازمان فنی حرفه ای کل کشور

سازمان فنی حرفه ای کشور زیر نظر سازمان جهانی کار هست که این مدرک قابل استعلام در کل جهان می باشد .

مدرک فنی حرفه ای دکتربرد  کدملی سازمان شغلی محسوب نیز میشود که  بعد از اتمام دوره و معرفی به سازمان فنی حرفه ای کل کشور آزمون گرفته میشود. آزمون دارای دوبخش تئوری و عملی هست.از امتیاز های فنی حرفه ای دکتربرد وام بعد از اتمام دوره نیز هست.

2 - مدرک آزاد فنی حرفه ای مجموعه دکتربرد

که این مدرک زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور هست و این مدرک مهر آموزشگاه و برند مجموعه داراست که جزء سابقه کاری محسوب میشود.

3 - مدرک بین المللی دکتربرد

این مدرک مهر دادگستری و امور خارجه برروی این مدرک درج شده  که قابل استعلام می باشد و نسبت که کشور متقاضی ترجمه میشود البته برای این مدرک بعد از کرفتن مدرک فنی حرفه ای دکتر  میباشد.

قبل
بعدی
تصاویر رضایت دانشجویان دوره ها و اساتید
صفر تا صد آموزش تعمیرات آیفون اپل
  • از ابتدا شرکت دکتر برد تمایل داشته که تمامی کلاس‌ها در محیطی کاملا حرفه ای و به صورت عملی برگزار شود. بر خلاف سایر آموزشگاه‌های حال حاضر که بیشتر محیطی تئوری دارند، ما از روز اول شما را با کار عملی و  تعمیر برد به صورت فیزیکی آشنا می‌کنیم.

    جدا از موارد تخصصی کارشناسان ما علاوه بر آموزش مباحث اصلی، به شما مهارت‌هایی نظیر ارتباط با مشتری، هزینه قطعات و خرید قطعات از خارج کشور را آموزش می‌دهند.

    حتما به گوشتان خورده است که شرکت اپل طی چند سال گذشته تولیدات حیرت آوری را به بازار عرضه کرده است. استفاده از موبایل  های اپل آیفون بنابر سخت افزار ها و فناوری های پیشرفته و کاربر پسند سیر صعودی عجیبی را دارا است و این سیر صعودی ادامه دارد.
  • با توجه به موارد گذشته می فهمیم که تعمیرات اپل نیاز به دانش و مهارت تخصصی و حرفه ای دارد از این رو آموزش و دیدن دوره برای تعمیرات اپل بسیار ضروری است و برای داشتن تخصص در حوزه تعمیرات اپل باید به فکر رفتن دوره و گرفتن مدرک باشید. با گرفتن مدرک و داشتن تخصص می توانید (در صورت داشتن سرمایه برای اجاره مغازه) به صورت مستقل یا غیر مستقل مشغول به کار شوید.

  • تعمیر برد موبایل آیفون اپل به دلیل حساسیت و اهمیت بسیار بالای این قطعه در موبایل های امروزی امری کاملا تخصصی بوده و نیاز به بررسی های بسیار دقیقی دارد.

    در تعمیرات موبایل اپل آیفون معمولا تعمیر به عهده با تجربه ترین فرد بوده و این عملیات را نمی توان به هر فردی سپرد. پس شما باید مهارت خود را افزایش دهید و دانش و تجربه بدست بیاورید. با توجه به این قضایا و در صورت عمکرد مناسب، تبلیغات به درآمد بالایی خواهید رسید.

  • با وجود اینکه موبایل ایفون  اپل از کیفیت بالایی برخوردار است و شرکت اپل سعی کرده است تا از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری به بهترین نحو عمل کند اما در طول عمر خود نیز با مشکلاتی مواجه می شود.

    تا به حال استاندارد IP68 به گوشتان خورده است؟ استاندارد IP68 نشان می دهد که این شرکت هم در فناری های کاربردی و هم در استانداردها به دنبال پیشرفت بوده است. اما با این وجود نمی توان مشکلات  موبایل ایفون را نادیده گرفت.

    برای بررسی دقیق تر مشکلات آیفون بهترین گزینه استفاده از اطلاعات کاربرانی است که به دلایل مختلف از خدمات نمایندگی تعمیرات موبایل  آیفون اپل استفاده می نمایند.

    باید دید در این مراجعات بیشترین میزان درخواست تعمیرات به چه قطعاتی در این موبایل ها وابسته بوده و چه نیازمندی هایی برای کاربران در اولویت قرار می گیرد. با توجه به تماس های مراجعین به این نتیجه می‌رسیم که در سه قطعه اصلی این موبایل ها که شامل: تاچ ال سی دی، برد و باتری است با مشکلاتی مواجه می‌شوند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 3.3]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =

برخی از سازمان هایی که مجموعه دکتر برد افتخار همکاری با آن ها را داشته است

ارتباط با ما

لینک های مفید

دنبال کنید

درخواست مشاوره رایگان

© کليه حقوق محصولات و محتوای اين سایت متعلق به دکتر برد می باشد و هر گونه کپی برداری از محتوا و محصولات سایت پیگرد قانونی دارد.

enemad-logo
کارشناسان ما حتما باهاتون تماس میگیرن