حراج!
اموزش تعمیرات مودم

آموزش دوره تعمیرات مودم

تومان2,000,000 تومان1,800,000

دسته:

هزینه دوره آموزش تعمیرات مودم

مودم (ADSL )
R$20000000
R$ 15000000
  • کلاسهای نیمه خصوصی

هزینه دوره آموزش تعمیرات مودم

مودم (ADSL )
R$35000000
R$ 27000000
  • کلاسهای خصوصی
محبوب

هزینه دوره آموزش تعمیرات مودم

مودم (ADSL )
R$ 7500000
  • کلاسهای مجازی
مودمADSLمودمی برای اتصال به اینترنت پرسرعتADSLاست و از جمله تجهیزاتی می‌باشد که برای اتصال به خطوط تلفن ثابت و استفاده از اینترنت اشتراکی استفاده می‌شود. انواع مختلف این مودم دارای پورت‌های اتصالی (درگاه ارتباطی) مختلفی می‌باشندتا کاربران توسط این پورت‌ها امکان اتصال به دستگاه مودم بر اساس پروتکل‌های مختلف را داشته باشند.

روتر چیست؟

روتر، دستگاهیست که داده‌های اینترنتی را در شبکه مسیریابی می‌کند. درواقع روتر چندین سوئیچ را بهم متصل کرده و این امکان را فراهم می‌کند تا تمامی دستگاه‌هایی که به سوئیچ متصل هستند، بتوانند اطلاعاتی را برای هم ارسال کنند.
روتر نقشی کلیدی در شبکه دارد و شبکه‌های محلی کوچک را به یکدیگر متصل می‌کند.

     مودمADSL چیست؟

برقراری ارتباط با اینترنت پرسرعتADSL، توسط یک مودمADSLکه سمت کاربر است صورت می‌گیرد.
ADSLنامی است که بارها آن را شنیده‌ایم ولی شاید به طور دقیق با جزئیات و انواع آن آشنا نباشیم.ADSLمخففAsymmetric Digital Subscriber Lineبه معنی خط اشتراک نامتقارن است. تکنولوژیADSLیکی از انواع تکنولوژیDSLبشمار می‌رود.
تاریخچه مودم: مودم ازسال 1960 در کامپیوتر و بمنظور ارسال و دریافت اطلاعات توسط ترمینال ها و اتصال به سیستم های مراکزی، مورد استفاده قرار گرفته است.
سرعت مودم ها در سال 1960 حدود 300 بیت در ثانیه (Bps) بود. در آن زمان یک ترمینال ( یک صفحه کلید و صفحه نمایشگر) قادر به تماس تلفنی با کامپیوتر مرکزی بود. فراموش نکنیم که در آن زمان کامپیوتر بصورت اشتراکی مورد استفاده قرار میگرفت و سازمانها و موسسات با خریداری نمودن زمان مورد نظر خود، امکان استفاده از کامپیوتر اصلی را بدست می آورند. مودم ها در آن زمان این امکان را بوجود می آورند که موسسات یاد شده قادر به ارتباط با سیستم مرکزی با سرعتی معادل 300 بیت در ثانیه باشند.در چنین حالتی زمانیکه کاربری از طریق ترمینال کاراکتر را تایپ می کرد، مودم کد معادل کاراکتر تایپ شده را بر اساس استاندارد اسکی، برای کامپیوتر مرکزی ارسال می نمود. در مواردیکه کامپیوتر مرکزی اطلاعاتی را بمنظور نمایش برای ترمینال ارسال می کردد نیز از مودم استفاده می گردید.
همزمان با عرضه کامپیوترهای شخصی در سال 1970 استفاده از سیستم های بولتنی مطرح گردید. اشخاص و یا موسسات با استفاده ازیک و یا چند مودم و برخی نرم افزارهای مربوط به BBS  ، سیستم را پیکربندی نموده و کاربران دیگر با استفاده از مودم قادر به تماس با سیستم بولتنی، بودند. در چنین مواردی کاربران برنامه شبیه ساز کننده ترمینال، را بر روی کامپیوتر خود اجراء می نمودند و بدین ترتیب سیستم آنان مشابه یک ترمینال رفتار می نمود.
از سیستم های بولتنی اغلب برای اطلاع رسانی استفاده می گردید. سرعت مودم ها در آن زمان حدود 300 بیت در ثانیه بود. در این حالت در هر ثانیه حدود 30 حرف می توانست ارسال گردد. تا زمانیکه کاربران حجم بالائی از اطلاعات را ارسال نمی کردند مشکلات ارتباطی از بعد سرعت چندان مشهود نبود ولی بمحض ارسال داده های با حجم بالا نظیر برنامه ها و تصاویر به سیستم های بولتنی و یا دریافت اطلاعا ت از طریق آنان سرعت 300 بیت در ثانیه پاسخگو نبود . تلاش های فراوانی در جهت افزایش سرعت مودم ها صورت گرفت . ماحصل تلاش های فوق افزایش نرخ انتقال اطلاعات در مودم ها بود .

تعمیرات مودم وایرلس و آموزش عیب یابی مودم های ADSL :

معمولا مصرف کنندگان و کاربران مودم های ADSL هنگام نصب یا استفاده از مودم هایشان با مشکلاتی مواجه هستند . این قسمت را اختصاص دادیم به برخی از رایج ترین مشکلات وآموزش عیب یابی ورفع آنها ، که تا حد زیادی برای افراد کاربردی است .

خرابی مودم  

روش های عیب یابی مودم های ADSL :

یکی از رایج تریم مشکل کاربران وصل نشدن و کانکت نشدن به اینترنت است . در صورتی که تمام تنظیمات به صورت دقیق انجام داده اند . برای حل این مشکل با فرض اینکه تمام تنظیمات مودم را به صورت دقیق و جز به جز انجام داده اید ، ابتدا از روشن بودن مودم و اتصال درست آن به خط تلفن خود و اتصال صحیح سیستم کامپیوتر خود توسط کابل اطمنان حاصل کنید.
از فعال بودن اینترنت خود  هم اطمینان حاصل کنید .برای این کار چراغ های مودم خود را بررسی کنید و از روشن بودن آن ها مطمئن شوید .اگر چراغ ها روشن است ولی به اینترنت دسترسی ندارید امکان تمام شدن بسته وجود دارد پس بنابراین اشتراک خود را برری کنید. البته معمولا سرویس شما تا چند روز پس از اتمام اشتراک ، فعال می ماند .پس ISP را چک کنید اگر با چک کردن ISP دیدید ISP ادعا دارد که سرویس شما فعال است ، با یک مودم دیگر به سیستم اینترنت خود وصل شید و مطمئن شوید که سرویس شما فعال است یا نه. اگر متصل شد حتما مودم قبلی خراب شده است که چنین مشکلی معمولا رایج است. اگر هم موئم دوم متصل نشد باید مجددا ISP را بررسی کنید و از فعال بودن اشتراک خود اطمینان حاصل کنید.
درصورتی که مودم خود را تعویض کرده اید ، دقت کنید که گاها شناسه ی سخت افزاری مودم قبلی در ISP ثبت شده و فقط مودم قبلی را شناسایی میکند و اصطلاحا آن را قفل میکند . این قفل کردن معمولا برای امنیت بیشتر است اما گاهی مشکل ساز می شود . بنابراین برای رفع این مشکل باید مودم جدید را از خط تلفن جدا کنید و بعد در ISP خط خود را ریست کنید و سپس مودم جدید را متصل کنید.
گاهی باوجود روشن بودن چراغ های مودم باز هم اینترنت فعال نیست . دقت داشته باشید که مودم باید در حالت  PPPOE باشد . باید از سالم بودن کابل خود مطمئن شوید و مطمئن شوید که کارت شبکه درست تنظیم شده و چراغ LAN چشمک می زند.
مودم های ADSL با روش های مختلفی اتصال می شوند. در ایران باید در حالت PPPOE باشند  هنگام تنظیم مودم باید دقت کنید که این زینه را انتخاب کنید.در این حالتی که انتخاب کردید ، مودم با Username و Password که شما مشخص کرده اید به طور اتومات به اینترنت وصل می شود و نیازی به انجام دادن کاری نیست. گاهی کاربران روی ویندوز کانکشن PPPOE  میسازند در صورتی که نیازی به این کار نیست چرا که با این کار ممکن است سایر دستگاه ها به اینترنت متصل نشوند . حالت دیگری هم به نام Bridge وجود دارد که در این حالت مودم نقش یک پل ارتباطی را ایفا میکند. باید روی سیستم خود کانکشن Broadband از نوع PPPOE ایجاد کنید. ناگفته نماند در این حالت فقط اولین سیستم کامپیوتری که این حالت را ایجاد کرده میتواند به اینترنت متصل شود و سیستم های دیگر نمیتوانند به اینترنت متصل شوند. این حالت های گفته شده معمولا در شرایط خاصی کاربردی هستند.
گاهی ممکن است مودم بی سیم توسط کابل به اینترنت متصل شود اما به صورت وایرلس متصل نشود. در صورت پیش آمدن چنین حالتی باید مواردی که گفته می شود را بررسی کنید:
ابتدا بررسی کنید که مشکل از PPPOE نباشد . سپس بررسی کنید که مودم شما دارای دکمه ی جدا گانه برای حالت وایرلس نباشد و شما آن را خاموش نکرده باشید. زیرا بعضی از مودم ها دکمه ی جداگانه برای حالت وایرلس دارند و درصورت خاموش بودن آن دکمه ، اتصال به اینترنت صورت نمی گیرد.
هنگام استفاده از حالت PPPOE باید تنظیمات VPI و VCI را روی مودم قرار دهید. میزان VPI باید روی 0 و VCI باید روی 35  باشد. برای سرویس دهنده ی پارس آنلاین باید روی 59 باشد. اما این مقادیر ممکن است در ISP های مختلف ، متفاوت باشد بنابراین توجه داشته باشید که این دو عدد را درست وارد کنید. درصورتی که راجع به این مقادیر شک دارید باید از ISP سوال کنید و مطمئن شوید.
گاهی امکان دارد که تنظیمات IP کارت شبکه وایرلس مودم شما ، در حالت دستی تنظیم شده باشد . باید بررسی کنید و آن را در حالت اتوماتیک بگذارید. فراموش نکنید که در قسمت Default Gateway و DNS هم آدرس IP مودم را ثبت کنید.
گاهی هم ممکن است درایور کارت شبکه ی وایرلس شما مشکل پیدا کرده باشد.باید درچنین مواقعی آخرین درایور کارت شبکه ی دستگاه مودمتان را پیدا کنید و نصب کنید
یکی از شایع ترین مشکلات کاربران وجود نویز و صدای خش خش روی خط تلفنشان است. یا اینترنتشان هنگام زنگ خوردن تلفن ، قطع می شود. این مشکلات به دلیل خراب شدن یا درست نصب نشدن اسپلیتر یا همان فیلتر و نویز گیر است. باید ابتدا اتصال آن را بررسی کنید و مطمئن شوید که خط تلفن به ورودی آن متصل شده و پورت های خروجی اسپلیتر به تلفن و مودم وصل شدند. دقت داشته باشید که قبل از اسپلیتر نباید هیچ خط تلفنی متصل باشد.اگر فاصله ی بین مودم و تلفن زیاد باشد ، باید سیم کشی به بهترین نحو صورت بگیرد.
گاهی ممکن است نتوانید وارد تنظیمات مودم خود شوید و تنظیمات آن را بررسی کنید و یا تغییر دهید. این مشکل میتواند به دلیل تنظیم نادرست کارت شبکه ی کامپیوتر باشد. باید تنظیمات آن را بررسی کنید و درصورت لزوم ، آن تنظیمات را اصلاح کنید. گاهی هم ممکن است این مشکل ناشی از پروکسی ای که روی سیستم کامپیوتر شما نصب است باشد باید آن را غیر فعال و یا حذف کنید.
  • مشکلات مودم شامل چه مواردی می‌شوند؟
  • مودم کانفیگ نمی‌شود
  • چراغ وای فای روشن نمی‌شود
  • چراغ DSL روشن نمی‌شود
  • چراغ DSL چشمک‌زن است
  • سرعت اینترنت کند است
  • اینترنت تمام خانه را پوشش نمی‌دهد
  • آنتن مودم شکسته‌است
  • وصل نشدن دستگاه به اینترنت
  • موبایل به اینترنت وصل نمی‌شود
  • لپ تاپ به اینترنت وصل نمی‌شود
  • اتصال به اینترنت مدام قطع می‌شود
  • شبکه وای فای پیدا نمی‌شود
  • اینترنت وصل نمی‌شود
  • وای فای خانه هک شده است
  • برای هر بار اتصال به وای فای، مودم درخواست رمز می‌کند
  • خط ADSL مدام نویز دارد
  • چراغ وایرلس رونش نمی‌شود
  • سوختن مودم وای فای
  • وصل نشدن اینترنت خانگی
  • و ..

مشکلات روتر شامل چه مواردی می‌شوند؟

  • روتر روشن نمی‌شود
  • چراغ روتر چشمک‌زن است
  • آنتن روتر شکسته است
  • شارژ روتر برق نمی‌دهد
  • درگاه LAN روتر خراب است
  • درگاه USB روتر خراب است
  • چراغ روتر سوخته است
  • چراغ روتر روشن نمی‌شود
  • سرعت اینترنت کند است
  • اطلاعاتی در شبکه منتقل نمی‌شود

سرفصل های دوره آموزش تعمیرات مودم شامل بخش های زیر می شود ؛

  • آموزش شناخت قطعات روی برد مودم Modem
  • ارتباط قطعات روی برد شامل نقشه خوانی مودم و مسیریابی
  • آشنایی با آنتن ها و فرکانسهای انواع مودم ADSL
  • عیب یابی برد مودم و برطرف کردن عیب
  • آموزش ولتاژ گیری برد مودم و رسیدن به قطعه معیوب
  • برطرف کردن اشکالات آنتن ضعیف روی مودم های وایرلس
  • آموزش تعمیر بخش LAN در مودم های حرفه ای و خانگی 
  • آموزش تعمیر مودم اکسترنال
  • آموزش تعمیر مودم مبین نت و تعمیر مودم همراه اول
کارآموز در پایان دوره آموزش تعمیرات مودم اشکالاتی از این قبیل را میتواند رفع کند: تعمیر مودم که هنگ میکند، تعمیر مودم که آنتن نمیدهد، مودم روشن نمیشود و مودم send و recive ندارد یا سرعت تبادل دیتای مودم ضعیف است.
بیشتر بدانید :
برای محافظت از مودم خود در اثر صدمه دیدن و رعد و برق یا گرمای بیش از حد ، چند پیشنهاد ذکر شده در این مقاله را انجام دهید تا از سوختن مودم تی پی لینک و سوختن مودم زایکسل و سوختن مودم ایرانسل و سوختن مودم adsl خود جلوگیری نمایید. اگر صاعقه ای وجود دارد ، فوراً مودم اینترنت خود را از پریز برق جدا کنید.
اعتصاب صاعقه می تواند باعث افزایش قدرت از طریق مواد مختلف نظیر سیم کشی برق ، خطوط تلفن مسی ، کابل کواکسیال ، لوله کشی و غیره شود. در حقیقت همه این موارد ذکر شده رعد و برق را “جذب” می کنند! و در انتها منجر به سوختن مودم شما خواهند شد.
در این صورت مودم شما در معرض خطر بسیار بزرگی است مودم و رایانه شما قطعات بسیار حساسی از کیت و حتی دیافراگم های قهوه ای و خاموشی هستند ، به عبارت دیگر قطع برق یا افزایش برق می توانند هنگام شروع مجدد برق ، مودم شما  و سایر تجهیزات حساس را به راحتی دچار خرابی و حتی نابودی کنند. همچنین مودم ها توسط گرمای بیش از حد نیز فرسوده می شوند گرمای ناشی از نور خورشید یا محیط خانه مودم شما و اتصال سیم و اجزای داخل را دچار آسیب می کند و موجب سوختن مودم اینترنت شما می شود البته مودم ها دارای دریچه هایی هستند که باعث می شوند گرما را به راحتی دفع نماید اما اگر دریچه های مودم با غبار بسته شده باشند ، گرما از بین نمی رود هرچه منافذ در دریچه مودم بزرگتر باشد ، گرمای بیش از حد مودم آسان تر عبور خواهد بود.
مودم ها مانند سایر دستگاه های محاسباتی مستعد شکستن و سوختن هستند چند علائم و نشانه ها نشانگر خوبی برای خراب شدن یا سوختن مودم شما هستند که برخی از آنها را  می توانید با کمی تلاش خودتان به راحتی برطرف کنید.برخی علائم و نشانه ها حاکی از این است که مودم شما در آخرین لحظات خود قرار دارد ، یا این که تنها با مداخله یک متخصص سرویس حرفه ای می توانید آن را حفظ کنید. 
علامت 1:
یک علامت مطمئن که نشانده این است که در مودم شما مشکلی وجود دارد یا اینکه در حال خراب شدن است می توان گفت که یک توقف ناگهانی از عملکرد مودم است. هنگامی که این اتفاق می افتد ، اولین کاری که شما باید انجام دهید این است که ا اتصال سیم را بررسی نمایید سیم های کانکتور و کابل های اتصال دهنده مودم را به دستگاه های دیگر مانند کامپیوتر بررسی کنید تا اطمینان حاصل شود که آنها به طور کامل در دستگاه های مربوطه درج شده اند. اگر همه آنطور که باید متصل هستند ، توقف اینترنت ممکن است به دلیل خراب شدن مودم باشد ، در این صورت باید مودم شما تعویض یا تعمیر شود در بیشتر موارد که مودم شما سوخته است ، جایگزینی مودم به جای تعمیر آن ، کارایی بیشتری دارد.
علامت 2:
یکی دیگر از نشانه های اینکه مودم شما با مشکل روبرو است یا در راه سوختن است ، کند شدن ناگهانی سرعت انتقال داده است. در اکثر موارد ، سرعت آهسته انتقال داده ها نتیجه زیاد حجم ترافیک شبکه یا کاهش در دسترس بودن پهنای باند است ، اما می تواند نتیجه مودم در حال مرگ باشد. رایانه خود را مستقیماً به مودم وصل کنید در این صورت می دانید که مشکل شما به احتمال زیاد مربوط به ترافیک شبکه یا کاهش در دسترس بودن پهنای باند است. اگر سرعت افزایش یابد ، می دانید که مشکل از مودم است و این اندازه گیری شدید ممکن است تنها مراجعه شما به مراکز تعمیرات مودم باشد.
علامت 3:
اگر مودم شما وقتی سیم و کابل های خود را به درستی درج کرده است بنابراین ممکن است مودم شما خراب باشد یا نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشد با این وجود ، در موارد نادری عدم پاسخگویی مودم  شما می تواند خرابی پریز برق یا محافظ تقویتی را که دستگاه به آن متصل است نشان دهد. بنابراین مودم را به منبع تغذیه دیگری وصل کنید تا مشخص شود که اشکال از منبع تغذیه است اگر مودم همچنان بدون پاسخ می باشد ، ممکن است شما با سوختن مودم خود مواجه شده باشید بنابراین به فکر جایگزینی مودم جدید باشید.
علامت 4:
هنگامی که مودم شما به درستی کار کند ، چراغ های نشانگر انتقال داده آن باید به طور متناوب چشمک بزنند یا دائما روشن بمانند اگر چراغ مودم شما روشن نیست ، اما شما هنوز هم می توانید به دستگاه متصل شوید ، این می تواند نشانه اولیه باشد که مودم در حال خراب شدن یا توقف عملکرد خود است. این چراغ های نشانگر باید همیشه چشمک بزنند ، حتی اگر دسترسی به هیچ یک از دستگاه های متصل به آن نباشد اگر شما متوجه شده اید که مودم خود را در معرض نمایش این علامت هشداردهنده قرار داده است ، به چراغ ها بیشتر توجه کنید تا ببینید آیا این مشکل همچنان ادامه دارد یا خیر.
علامت 5:
شما دیروز به اینترنت دسترسی داشتید ، اما امروز نمی توانید وارد سیستم شوید. ممکن است همه چراغ های مودم شما روشن باشد یا خاموش باشد. ویندوز کامپیوتر به شما اطلاع می دهد که شما دارای “اتصال محدود” هستید یا بدتر از همه ارتباط اینترنتی برقرار نیست. این یک سرنخ بسیار بد است که مودم شما دچار یک خرابی فاجعه بار شده است. ابتدا اتصالات خود را بررسی کنید و از یک کابل اینترنت متفاوت استفاده کنید و در صورت امکان از رایانه دیگری استفاده کنید. شاید سیستم شما  دچار مشکل شده باشد و مودم شما دارای عملکرد بهینه می باشد. در صورت امکان مودم  را از پریز برق آن جدا کنید و چند ثانیه صبر کنید تا مودم دوباره روشن شود .
علامت 6:
احتمالا به نظر نمی رسد که بدون قطع اتصال اینترنت و اتصال مجدد پس از یک تأخیر کوتاه ، کاری انجام شود. شما به سختی می توانید چند ساعت از اینترنت مودم استفاده نمایید بدون اینکه سیگنال بی سیم از بین برود. صفحه پیکربندی آنلاین مودم خود را باز کنید  ، به این رفتار عجیب توجه کنید و گزینه ای را که دستگاه را به تنظیمات پیش فرض کارخانه خود تنظیم می کند را بنگرید و رمز عبور خود را قفل کنید و فقط در صورتی که ترافیک شخص ثالث دستگاه شما را بارگیری کند ، شبکه بی سیم خود را قفل کنید. سایت سازنده را برای به روزرسانی های سیستم عامل بررسی کنید سعی کنید سیگنال بی سیم خود را خاموش کنید تا ببینید حداقل می توانید یک اتصال سیمی بدون وقفه را حفظ کنید یا خیر. اگر هیچ کدام از این روش ها پاسخگو نبود ، مودم را به یک اتصال الکتریکی جدید تغییر دهید ، فقط در صورتی که یک مشکل برق در حال خاموش یا روشن کردن دستگاه شما باشد. سعی کنید مودم خود را به یک مکان جدید منتقل کنید زیرا دیوار ها و سایر اشیا در نزدیکی مودم می تواند بر اتصال بی سیم شما تأثیر بگذارد
علامت 7:
گرچه از هر چهار پورت در مودم خود استفاده می کنید ، اما هیچ چراغی نشانگری از وجود یک اتصال اینترنت موجود نیست. یا شاید چراغی که اتصال مودم  به DSL یا کابل شما را نشان می دهد ، فقط چشمک می زند  در این صورت مودم خود ر خاموش کنید و به مدت 30 ثانیه صبر کنید و دوباره آن را روشن کنید همچنین می توانید تنظیم مجدد مودم را امتحان کنید  بیشتر مودم ها با یک دکمه ریز در پشت خود همراه هستند که در صورت نگه داشتن چهار تا هفت ثانیه ، دستگاه را مجدداً تنظیم می کند. به تنظیمات پیش فرض کارخانه خود اطمینان حاصل کنید .همچنین گرمای بیش از حد محیط نیز می تواند باعث خرابی و رفته رفته سوختن مودم شما شود بنابراین تهویه اتاق خود را بررسی کنید اگرچه این اتفاق بسیار نادر است ، ممکن است دستگاه شما به راحتی گرم شده باشد.همچنین کابل های اینترنت خود را جدا کنید و مجدداً وصل کنید اگر قبلاً این کار را نکرده اید ، به صفحه نمایش تنظیمات مودم  بروید و سیستم عامل مودم را به آخرین نسخه ارائه شده توسط سازنده به روزرسانی کنید. هر وسیله غیر شبکه ای متصل به مودم خود را حذف کنید (مانند دستگاه USB) و سپس تنظیم مجدد آن را انجام دهیداگر از طریق این پیشنهادات کار کرده اید و مودم همچنان خاموش است بنابراین مودم شما سوخته است و زمان آن فرا رسیده است که یک مودم جدید را جستجو کنید.
 
 
 

تفاوت شرکت فنی و مهندسی دکتر برد با سایر آموزشگاه ها

از ابتدا شرکت دکتر برد تمایل داشته که تمامی کلاس ها در محیطی کاملا حرفه ای و به صورت عملی برگذار شود.  بر خلاف سایر آموزشگاه های حال حاضر که بیشتر محیطی تئوری دارند ، ما از روز اول شما را با کار عملی و  تعمیرات انواع مودم به صورت فیزیکی آشنا می کنیم . جدا از موارد تخصصی کارشناسان ما علاوه بر آموزش مباحث اصلی ، به شما مهارت هایی نظیر ارتباط با مشتری ، هزینه قطعات و خرید قطعات از داخل و خارج کشور را آموزش می دهند.

دوره آموزشی علمی و عملی دکتر برد

شما می توانید با شرکت در دوره آموزش تعمیرات مودم به یک متخصص حرفه ای در زمینه تعمیرات این دستگاه ها تبدیل شوید. دوره های آموزشی مجتمع فنی و مهندسی دکتر برد به گونه ای برگزار می شوند که کارآموز بتواند بلافاصله پس از گذراندن دوره وارد بازار کار شود و دیگر نیازی به کسب تجربه یا شاگردی برای یاد گرفتن کار نداشته باشد. پس شما بعد از شرکت در این دوره آموزشی می توانید بلافاصله از طریق تعمیرات انواع مودم ها شروع به کسب درآمد کنید.
البته در دوره آموزش تعمیرات مودم کسانی که هیچ گونه پیش زمینه ای برای تعمیرات دستگاه های الکترونیکی ندارند را هم در نظر گرفته ایم و تمامی موارد پایه اعم از الکترونیک مقدماتی و پایه، آموزش کار با ابزار مورد نیاز برای تعمیرات و … را نیز در این دوره آموزش می دهیم.
قبل
بعدی

از خصوصیات این خوابگاه ها می توان موارد زیر را اشاره کرد :

شرکت فنی و مهندسی دکتر برد برای اسکان دانشجویانی که از شهر های دیگر به مجموعه دکتر برد می پیوندند ، خوابگاه هایی را درنظر گرفته است که نزدیک ترین مسیر را به شرکت دارند .

 

قبل
بعدی
خشکشویی نزدیک خوابگاه دکتربرد

خشکشویی نزدیک خوابگاه دکتربرد

سرمایشی شرکت فنی مهندسی دکتربرد

سرمایشی شرکت فنی مهندسی دکتربرد

گرمایشی شرکت فنی مهندسی دکتربرد

گرمایشی شرکت فنی مهندسی دکتربرد

اتاق مطالعه درخوابگاه شرکت دکتر برد

اتاق مطالعه

فاصله شرکت دکتربردتا مترو انقلاب100متر

فاصله تا مترو انقلاب100متر

اینترنت پرسرعت در خوابگاه شرکت دکتربرد

اینترنت پر سرعت

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش دوره تعمیرات مودم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *