جشنواره زمستانه تا بهار(جشنواره عیدانه) ۱۰ درصد تخفیف در کل دوره ها مهلت ثبت نام فقط و فقط تا ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۲

آموزش تعمیرات لوازم خانگی

دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی آموزشگاه فنی و حرفه ای دکتربرد؛ شامل آموزش تعمیرات مکانیک لوازم خانگی و آموزش تعمیرات برد لوازم خانگی می‌‍شود. این دوره سر فصل های کلی تعمیرات انواع دستگاه های برقی خانگی را در بر دارد. برای سهولت کارآموزان، مجموعه دکتربرد دوره  تخصصی لوازم خانگی را جدا کرده است. بدین منظور که هنرجویان بتوانند پس از کسب آموزش های پایه، آموزش های تخصصی را فراگیرند.

به علاوه هنرجویان دارای تجربه در این حرفه به سرعت دوره های تحصصی دلخواه را گذرانده؛ و نیازی به یادگیری پیش نیازها برای آنها نخواهد بود. برای این دسته از هنرجویان که تمایل بالایی جهت ورود به بازارکار بلافاصله پس از اتمام دوره را دارند؛ اساتید مجرب ما در مجموعه دکتربرد، شرایطی برای ورود به عرصه کاری ایجاد کرده اند. در ادامه با ویژگی های صفر تا صد تعمیرات آموزش تعمیرات لوازم خانگی دکتربرد بیشتر آشنا خواهید شد.

فیلم معرفی دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی

برای مشاوره رایگان شماره تماس خود را وارد کنید:
چرا مجموعه دکتر بُرد ؟
+
دانشجو
+
دوره آموزشی
+
کارگاه فعال
%
رضایت دانشجویان

سرفصل های دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی

سرفصل های آموزش تعمیرات برد لوازم خانگی

سرفصل های آموزش تعمیرات مکانیک لوازم خانگی

آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی

آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی جدید و قدیم

آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ

آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی دوو

آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی آیگه

آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود

آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی الجی LG

 آموزش رفع ایراد تایمر ماشین لباسشویی

آموزش رفع و ایراد پمپ ماشین لباسشویی

آموزش رفع وایراد هیدروستات ماشین لباسشویی

آموزش تعویض بلبرینگ ماشین لباسشویی

آموزش رفع ایراد شیر سلوفایت

آموزش رفع ایراد الکترو موتور

آموزش رفع ایرادات تخلیه نکردن ماشین لباسشویی

آموزش رفع ایراد آبگیری نکردن موتور لباسشویی

آموزش رفع ایراد کار نکردن ماشین لباسشویی

آموزش رفع ایراد صدای دیگ ماشین لباسشویی

شناخت خرابی های سنسور های ماشین لباسشویی

آموزش خرید قطعات اورجینال ماشین لباسشویی 

و.........

آموزش تعمیرات یخچال معمولی خانگی

آموزش رفع عیب یابی خنک نکردن یخچال معمولی

آموزش رفع عیب یابی اتومات نکردن یخچال

آموزش رفع عیب یابی نشت یابی یخچال معمولی

آموزش شارژ گاز یخچال و تعویض موتور یخچال

 

آموزش تعمیرات ماشین ظرفشویی

آموزش تعمیرات ماشین ظرفشویی سامسونگ

آموزش تعمیرات ماشین ظرفشویی دوو

آموزش تعمیرات ماشین ظرفشویی آیگه

آموزش تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی LG

آموزش تعمیرات ماشین ظرفشویی کنوود

آموزش رفع ایراد انجام ندادن شست و شو

آموزش رفع ایراد عمل نکردن موتور ظرفشویی

آموزش رفع ایراد استفاده نکردن نمک

آموزش رفع ایراد نداشتن آبپاش

آموزش ایراد تخلیه نکردن ظرفشویی

آموزش رفع ایراد مقدار آب تنظیم نکردن ظرفشویی

آموزش تعمیرات جاروبرقی

آموزش رفع مشکل کارنکردن موتور جاروبرقی

آموزش رفع مشکل جرقه زدن جاروبرقی

آموزش رفع فشار کم جاروبرقی 

آموزش رفع سیم جم کردن جاروبرقی 

و.....

آموزش تعمیرات مایکروویو

آموزش تعمیرات مایکروویو سامسونگ

آموزش تعمیرات مایکروویو ال جی LG

آموزش تعمیرات مایکروویو آیگه

آموزش تعمیرات مایکروویو کنوود

آموزش تعمیرات مایکروویو دوو

آموزش رفع ایراد گرم نکردن و نچرخیدن موتور درایو مایکروویو

آموزش تعمیرات خرده ریز لوازم خانگی

آموزش تعمیرات پنکه

آموزش تعمیرات سرخ کن

آموزش تعمیرات بخار شو

آموزش تعمیرات آبمیوه گیری

آموزش تعمیرات اتو

آموزش تعمیرات کتری

آموزش و........

هزینه آموزش تعمیرات لوازم خانگی

قیمت آموزش تعمیرات برد لوازم خانگی

  • کلاس حضوری 3.750.000 تومان
  • مدت زمان کلاس 40 ساعت

کلاس های غیر حضوری تعمیرات برد لوازم خانگی

  • هزینه دوره 2.300.000 تومان

    8 ساعت فیلم + چند جلسه عملی در صورت نیاز کار آموز در کارگاه

قیمت آموزش تعمیر مکانیک لوازم خانگی

همه کلاس ها و دوره ها شامل 5 سال پشتیبانی می باشد

این دوره به شما پیشنهاد می شود :آموزش تعمیرات پکیج

این دوره به شما پیشنهاد می شود :آموزش تعمیرات برد الکترونیکی

خوابگاه مجموعه دکتر برد

در صورتی که متقاضی حضور در دوره های آموزشی شرکت فنی و مهنی دکتر برد هستید ولی مشکل محل سکونت دارید ، نگران نباشید . مجموعه دکتر برد برای عزیزانی که از شهرهای دیگر تشریف می آورند و مشکل اسکان دارند ، خوابگاه هایی در نظر گرفته است . برخی خصوصیات و مزایای این خوابگاه ها عبارت اند از :

  • اینترنت پر سرعت
  • اتاق مطالعه
  • نزدیک بودن به ایستگاه مترو
  • مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی
  • خشک شویی

مدرک فنی حرفه ای تعمیرات لوازم خانگی

1 - مدرک سازمان فنی حرفه ای کل کشور

سازمان فنی حرفه ای کشور زیر نظر سازمان جهانی کار هست که این مدرک قابل استعلام در کل جهان می باشد .

مدرک فنی حرفه ای دکتربرد  کدملی سازمان شغلی محسوب نیز میشود که  بعد از اتمام دوره و معرفی به سازمان فنی حرفه ای کل کشور آزمون گرفته میشود. آزمون دارای دوبخش تئوری و عملی هست.از امتیاز های فنی حرفه ای دکتربرد وام بعد از اتمام دوره نیز هست.

2 - مدرک آزاد فنی حرفه ای مجموعه دکتربرد

که این مدرک زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور هست و این مدرک مهر آموزشگاه و برند مجموعه داراست که جزء سابقه کاری محسوب میشود.

3 - مدرک بین المللی دکتربرد

این مدرک مهر دادگستری و امور خارجه برروی این مدرک درج شده  که قابل استعلام می باشد و نسبت که کشور متقاضی ترجمه میشود البته برای این مدرک بعد از کرفتن مدرک فنی حرفه ای دکتر  میباشد.

قبل
بعدی
تصاویر رضایت دانشجویان دوره ها و اساتید

آموزش تعمیرات برد لوازم خانگی

معرفی دوره های آموزشگاه فنی حرفه ای دکتر برد
آموزش تعمیرات مکانیکی و برد لوازم خانگی
  • دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی دکتربرد هیچگونه محدودیت سنی و جنسیتی نداشته؛ به همین سبب مناسب برای تمامی هنرجویان علاقه‌مند می‌باشد. چراکه تمرکز اساتید دکتربرد، بر روی مشارکت و یادگیری فعال هنرجویان است. یکی از ویژگی های مهم این دوره نیز جدایی آموزش های پایه و تخصصی آن است. مجموعه دکتربرد، شرایطی را برای هنرجویان فراهم آورده است؛ تا بتوانند با هر مدرک و سطح علمی در دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی شرکت کنند. این دوره حتی برای تعمیرکاران حرفه ای و فعال در این حوزه نیز مناسب است. زیرا با توجه به پیشرفت تکنولوژی، لوازم خانگی نیز به همان میزان پیشرفته تر و از جزئیات بیشتری برخوردار می‌شوند. به همین منظور این دوره شامل اطلاعات به روز و آخرین روش های تعمیرات لوازم خانگی می‌شود. همچنین اساتید دکتربرد، از تکنسین های فعال در حوزه تعمیرات لوازم خانگی هستند؛ و به صورت مداوم دانش خود را به روز می‌کنند.

آموزشگاه دکتربرد ویژگی ها و مزایای متمایز کننده بسیاری دارد. برای مثال؛ شرایط پرداخت شهریه را می‌توان نام برد. آموزشگاه دکتربرد برای سهولت هنرجویان در رسیدن علایق خود و کاهش دغدغه های مالی، پرداخت قسطی شهریه را تعبیه کرده است. به این صورت که هنرجویان 50 درصد شهریه را همان ابتدا در اولین جلسه به صورت چک پرداخت می‌کنند. مابقی مبلغ شهریه نیز در قالب چک، با مدت زمانی حدود 20 تا 30 روز و در مبالغ بالای 200 هزار تومان می‌باشد. همچنین خبر خوب برای علاقه مندان به یادگیری هدفمند این است؛ که آموزشگاه دکتربرد ضمن برخورداری از  پرداخت اقساطی شهریه آموزش تعمیرات لوازم خانگی، ارائه دهنده وام بانکی با کمترین سود به هنرجویان نیز می‌باشد.

برای هنرجویان پر تلاش و دارای اهداف والا، اساتید دکتربرد، شرایطی جهت معرفی آنها به کار در مراکز تعمیرات، ایجاد کرده اند. شرط لازم جهت برخورداری از این مزایا، نمرات بالا و دستاوردهای اجرایی مطابق با استانداردهای اساتید می‌باشد. 

از بهترین ویژگی های این دوره، ارائه فیلم های کمک آموزشی رایگان برای هنرجویانی نیازمند به تکرار و تمرین مداوم، است. با وجود اینکه این فیلم ها در حالت عادی قابل دسترسی برای تمام شرکت کنندگان دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی می‌باشد؛ اما هدف متخصصین ما در دکتربرد دستیابی به آموزشهای بهتر برای هنرجویانی که مشکلاتی اعم از عدم تمرکز، پرش فکری، اضطراب اجتماعی جهت حضور در محیط های جدید و بسیاری از دلایل دیگر که موجب کاهش بازده یادگیری فعال در هنرجویان می‌شود؛ بوده است.

از دیگر مزایای آموزشگاه دکتربرد، می‌توان به خوابگاه های آن اشاره کرد. خوابگاه های گروهی که در اختیار هنرجویان ساکن مناطق دور قرار خواهند گرفت. تعدادی از خصوصیات خوابگاه ها در زیر نام برده شده اند. البته این دوره، برای راحتی ارتباط هنرجویان به صورت غیرحضوری نیز برگزار می‌شود. بنابراین همین حالا و بدون نگرانی از هزینه ها و فاصله، ثبت نام کنید. سپس از پشتیبانی مادام العمر دکتربرد بهره‌مند خواهید شد.

شرکت فنی و مهندسی دکتر برد علاوه بر مدارکی اعم از (فنی حرفه‌ای، مدرک رسمی دکتر برد و …) که توسط سایر آموزشگاه‌ها ارائه می‌شود؛ مدارک داخلی و بین المللی دیگری شامل مدارک صادره از وزارت دفاع، آدیسو که مورد تایید کشور چک هست و … را نیز در صورت اتمام دوره‌ی آموزشی به هنرجو ارائه می‌کند. مدرک بین المللی دکتربرد در 186 کشور دارای اعتبار و ارزش می‌باشد.

یکی از پر درآمدترین صنعت های جهان صنعت لوازم خانگی می‌باشد. صنعتی که در همه جای دنیا به تولید آن می‌پردازند و هر روز شاهد گسترش آن هستیم.  شرکت های بزرگی که در این زمینه فعالیت می کنند از جمله؛ ال جی، سامسونگ و بوش که به تولید انواع لوازم خانگی مانند: یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و … می‌پردازند و محصولات خود را به سراسر جهان صادر می‌کنند. بنابراین بازارکار تعمیرات لوازم خانگی، پررونق و موقعیت شغلی مناسبی برای تعمیرکارن لوازم خانگی وجود دارد.

امروزه در همه خانواده ها و در هر خانه ای می‌توان انواع لوازم خانگی را مشاهده کرد. می‌دانیم که وجود این لوازم ضروری  است. قطعا هر لوازم برقی و الکترونیکی ایی روزی از کار میفتد. تنها افراد متخصص در زمینه تعمیرات لوازم خانگی می‌توانند از پس عیب یابی و نصب انواع لوازم خانگی بربیایند. افراد زیادی هر روزه به دنبال یک تعمیرکار متخصص برای درست کردن لوازم خانگی خود هستند. از این موضوع نتیجه می‌گیرم که درصورت فراگرفتن مهارت تعمیر لوازم خانگی می‌توان به درآمد قابل توجهی رسید.

 بازارکار تعمیرات لوازم خانگی ازجهات مختلفی امکان ورود به آن و شروع را دارد. برای مثال تعمیرکاران لوازم خانگی می‌توانند، بلافاصله پس از اخذ مدرک خود با اندکی سرمایه برای خود مغازه ای جهت تعمیر تخصصی لوازم خانگی خریداری کرده؛ و شروع به کار کنند.

علاوه بر این نمایندگی های لوازم خانگی بسیاری به کمک تعمیرکاران حرفه ای نیاز دارند. تعمیرکاران می‌توانند بدون اینکه ذره ای هزینه کنند؛ به استخدام این شرکت ها در آمده و کسب مهارت نمایند. باید توجه کنید که در این شرایط درآمد تعمیرات لوازم خانگی، مشابه با تعمیرکاران آزاد، نخواهد بود. با این حال این شرکت ها از مزایای خوبی برخوردار هستند. برا مثال؛ خدمات بیمه، حقوق ماهیانه، مزایا و پاداش کار و بسیاری مزایا دیگر مشابه به مشاغل اداری است.

 درآمد تعمیرات لوازم خانگی بسیار مناسب است. به طور میانگین درآمد تعمیرات لوازم خانگی بالای 15 میلیون می‌باشد. این در شرایطی است؛ که تعمیرکاران توانایی و تخصص لازم را در تعمیر لوازم خانگی داشته باشند. می‌توانند بدون شک پس از کسب تجارب گوناگون در ادامه فعالیت خود از درآمدهای بالاتری نیز برخوردار شوند. تنها کافی است؛ آموزش تعمیرات لوازم خانگی را فرا گرفته و دیگر نگران درآمد این شغل نباشند.

شغل تعمیرات لوازم خانگی از آن دسته از مشاغل فنی است که نه تنها در ایران بلکه در تمامی کشورها از بازار کار عالی برخودار بوده و مهاجرت تعمیرکاران لوازم خانگی به نسبت سایر مشاغل آسان تر است. برای مهاجرت با مدرک فنی حرفه ای تعمیرات لوازم خانگی شما ابتدا باید مهارت های این شغل را به صورت حرفه ای یاد بگیرید. چرا که دانش و تجربه کاری از شرایط مهم مهاجرت در بیشتر کشورها است.

ضمن اینکه برای دریافت مدرک فنی حرفه ای نیز باید ابتدا در آزمون های عملی و تئوری تعمیرات لوازم خانگی شرکت کنید و حداقل نمره قبولی را کسب نمایید. قبولی در این آزمون ها مستلزم یادگیری و آشنایی با صفر تا صد تعمیرات لوازم خانگی است.

ورود به بازار کار تعمیرات لوازم خانگی، چالش های خاصی ندارد. مهم ترین چالشی که این شغل فنی دارد موضوع به روز نگه داشتن دانش و مهارت است. چرا که تکنولوژی این لوازم روز به روز در حال تغییر و به روز رسانی است و شما به عنوان یک تعمیرکار باید مهارت خود را متناسب با این تکنولوژی به روز کنید.

سرمایه اولیه از جمله مسائلی است که بسیاری از افراد در هنگام راه اندازی هرکاری دغدغه آن را دارند. افرادی که این میزان سرمایه لازم را ندارند از ادامه مسیر نا امید شده و درجا میزنند. اما بسیاری از کارآفرینان بزرگ دنیا، بدون هیچ گونه سرمایه ای راه خود را آغاز نموده و در ادامه به درآمد بالایی دست یافته اند.
شغل تعمیرات لوازم خانگی از جمله کسب و کارهایی است که می توان بدون وجود سرمایه ای هنگفت، در آن وارد شد و به آینده شغلی تضمین شده ای فکر کرد.

می‌توان گفت سرمایه تعمیرات لوازم خانگی، در ابتدای ورود تنها برخورداری از مهارت و دانش تعمیرات انواع لوازم خانگی است. داشتن مهارت کافی در این شغل سرمایه ای بزرگ بوده که با تمرین و آموزش به دست می آید.
بعد از کسب آموزش های لازم در رشته تعمیرات لوازم خانگی، و جمع آوری سرمایه ی لازم برای خرید یا اجاره مغازه؛ می‌توانید مغازه شخصی خود را داشته باشید. اما اگر سرمایه ی لازم را برای خرید یا اجاره مغازه ندارید؛ هیچ جای نگرانی نیست شما تنها با دانش و مهارت می‌توانید مشغول به کار کردن در سایت ها و شرکت های بزرگ برای کسب تجربه و پس اندازی برای اجاره یا خرید مغازه باشید.

پس از شناخته شدن می توان با توجه به درآمد و حقوق ماهیانه ای که دریافت می‌کنید می‌توانید به اجاره مغازه ای شخصی و مستقل نیز بپردازید. این نکته قابل توجه است که برای تعمیرات لوازم خانگی تجهیزات و ابزار کار خاصی، در آغاز کار نیاز نمی‌باشد. بنابراین با ابزاری ساده و ارزان قیمت می‌توان شروع به تعمیر لوازم خانگی نمود.

  • پیش از تعمیر لوازم خانگی قانون ۵۰ درصد را بشناسید.
  • به قطعات متحرک لوازم خانگی گوش دهید.
  • عملکرد خنک کننده لوازم خانگی را بشناسید.
  • یک جعبه ابزار کامل+ مولتی متر خوب بخرید.
  • فرآیندهای احتراق را بررسی کنید.
  • محل قرارگیری شلنگ ها را بدانید.
  • زهوارها و واشرها را تعویض کنید.
  • به کد خطاهای وسایل مراجعه کنید.

استراتژی اساتید دکتربرد در دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی، به صورتی است که هنرجویان، با ابزارآلات ساده تا پیشرفته آشنا خواهند شد؛ و کار با این ابزار را به صورت کاملا حرفه ای آموزش خواهند دید. اساتید به هنرجویان مراحل شناسایی و تعمیر ابزار را بدون ایجاد کوچک ترین صدمه‌ای یاد خواهند داد.

تفاوت تعمیرات لوازم خانگی انواع برندهای سامسونگ، ال جی، بوش، پارس خزر، تفال

لوازم خانگی شامل طیف وسیعی از ابزار و وسایلی می‌شوند؛ که به صورت روزمره یا حداقل ماهی یکبار مورد استفاده افراد خانواده یا مشترکان محیط می‌باشد. برای حرفه ای شدن در این شغل بهتر است؛ شناختی به انواع برندها و تفاوت قرارگیری برد در لوازم آنها داشته باشید. در این روش تعمیرات مکانیک ابزار نیز بسیار راحت تر خواهد بود. در دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی دکتربرد، با انواع معروف و کاربردی برندهای لوازم خانگی و نحوه تعمیر آنها، آشنا خواهید شد. این اطلاعات توسط بخش خدمات پس از فروش شرکت های تولید کننده لوازم خانگی در اختیار اساتید ما قرار گرفته اند. بنابراین از منابع معتبر و موثقی بدست آمده و کاملا قابل اتکا می‌باشند.

متخصصینی که آشنایی با انواع برندها را دارند؛ از تکنسین های کمپانی ها ماهرتر و در زمینه تعمیرات دست بازتری برای ارائه خدمات به مشتریان خواهند داشت.

ابزار مناسب باعث سرعت بخشیدن به کار می‌شود. گاهی اوقات تجهیزات مناسب کارهای چند ساعته را زیر یک ساعت به اتمام می‌رسانند.

لوازم ایمنی مورد نیاز تعمیرات لوازم خانگی

  • عینک های محافظ: به علت وجود گرد و خاک، زباله یا مواد شیمیایی داشتن عینک ایمنی موثر خواهد بود.
  • دستکش کار: دو نوع دستکش برای کار وجود دارد؛ دستکش چرمی و دستکش لاستیکی. ازدستکش چرمی برای محافظت از دست ها در برابر مواد تیز و لبه ها استفاده می‌شود. هنگام کار با مواد شیمیایی دستکش های لاستیکی را می‌توان به کاربرد.
  • لباس های ایمنی: لباس های ایمنی یا محافظ روی لباس معمولی قرار می گیرند. این لباس ها برای کمک به تمیز نگه داشتن لباس تعمیرکاران موثر هستند. این لباس ها دارای یک لایه حفاظتی اضافه در برابر تماس مواد شیمیایی با پوست می‌باشند.

ابزار مورد نیاز برای تعمیرات لوازم خانگی

برای شروع کار تعمیرات لوازم خانگی، نیازی به تهیه تمام ابزار آلات موجود در بازار نمی‌باشد. حتی تا زمانی که نحوه صحیح استفادهاز آنها را نیاموخته اید؛ نیازی به استفاده از تعداد زیادی از آنها پیدا نخواهید کرد. در دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی دکتربرد، با انواع ابزارآلات و نحوه استفاده از آنها، همچنین مراکز خرید آنها به هنرجویان معرفی می‌گردد. در این دوره به هنرجویان نحوه تشخیص کیفیت ابزار مورد نیازشان نیز آموزش داده خواهد شد.

مولتی متر

برای مشکلات الکتریکی مولتی متر کاربرد گسترده ای دارد. یک مولتی متر، خواص الکتریکی اندازه گیری و تست می‌کند. همچنین تشخیص می‌دهد که کدام بخش از دستگاه هنوز در حال کار می‌باشد.

قلم تستر ولتاژ

یک قلم تستر ولتاژ، ولتاژ سیم ها را بدون تماس مستقیم اندازه می‌گیرد. این ابزار تعمیرکاران را در برابر شوک الکتیریکی می‌کند.

ابزار دستی لوازم خانگی

ست پیچ گوشتی، دریل شارژی، مجموعه درایور مهره، ست آچار، انبر، کاردک، نوار آب بندی نخ، جاروبرقی فروشگاهی کوچک، بخارشوی دستی، کیف ابزار، قاب گوشی بادوام

زمان برگٔزاری آموزش تعمیرات لوازم خانگی  با هماهنگی قبلی می‌باشد و محل برگزاری آن به صورت عمومی در مرکز اموزشگاه دکتربرد اعلام می‌گردد.

آموزش تعمیرات لوازم خانگی مجازی  از طریق ارسال (ایمیل) جزوه دوره می‌باشد. این دوره برای اشخاصی که با خود دوره آشنایی دارند و یا کار آن‌ها مرتبط با دوره است بسیار مناسب هستند، زیرا معمولا اینگونه افراد نیاز به حضور در کلاس حضوری نداشته و با در اختیار داشتن جزوه قادر به مطالعه و شرکت در آزمون آن خواهند بود.

گواهینامه‌های این دوره‌ها همانند دوره‌های حضوری و غیرحضوری معتبر هستند و امکان درخواست گواهینامه بین المللی پس از قبولی در آزمون برای این نوع دوره‌ها وجود دارد.

آموزش آنلاین تعمیرات لوازم خانگی  از طریق بسته‌های قدرتمند آموزشی بوده و از نظر کیفیت یادگیری تفاوتی با دوره‌های حضوری ندارند، از نظر هزینه‌ای بخاطر حذف شدن هزینه‌هایی مانند: پذیرایی،ناهار، مدرس، اجاره کلاس و … نسبت به دوره‌های حضوری بسیار کم هزینه هستند.

وجود بسته‌های جامع آموزشی که در بردارنده کلیه مباحث آموزشی مورد نیاز بوده و تمامی نیازهای آموزشی مخاطبین را پاسخگو باشد، در کنار قدرت انتقال مفاهیم و استفاده از استاد آنلاین، از جمله مزیت‌های این دوره‌ها محسوب می‌گردد و داوطلبین این نوع دوره‌ها برای ثبت نام، شرکت در آزمون و دریافت گواهینامه نیاز به مراجعه حضوری نخواهند داشت.

این دوره به شما پیشنهاد می شود :آموزش تعمیرات قهوه ساز

این دوره به شما پیشنهاد می شود :آموزش نصب کولر گازی

آموزش رایگان تعمیرات لوازم خانگی

washing machine
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 15 میانگین: 4.1]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − شش =

  1. قنبری گفته؛
    17:07 1402/05/10

    دوره لوازم خانگی کدام استان هست

    • امین سراجی گفته؛
      12:56 1402/05/12

      با سلام محل آموزشگاه تهران هست البته اگر شما مجموعه ای هست یا حداقل 10 نفر میتونید با مسول هاماهنگی صحبت کنید که استاد به محل و کارگاه شما آموزش انجام بدهند یا میتوانید به صورت مجازی شرکت کنید وچندجلسه عملی در محل آموزشگاه آموزش ببینید.همه دوره ها به صورت تضمینی می باشد.

  2. عزیزی گفته؛
    17:09 1402/05/10

    شرایط کلاس چطوره

    • امین سراجی گفته؛
      12:53 1402/05/12

      با سلام شرایطی وجود ندارد فقط در حین کلاس اگر مطلبی فرانگرفته اید به استاد بگوید که براتون بیشتر توضیح بدهندتا مطلب درک کنید .و بعد دوره 5 سال پشتیبانی دارید .

  3. گوران گفته؛
    17:10 1402/05/10

    پسرم ۱۶ سالش هست تو دوره لوازم خانگی می‌تونه شرکت کنه ؟!!

    • امین سراجی گفته؛
      12:50 1402/05/12

      با سلام بله دوره های از سن 14 تا 55 سال میتوانند داخل دوره های فنی شرکت کنند با تمامی مقاطع تحصیلی و دوره ها از مبتدی تا پیشرفته می باشد و ب صورت تضمینی تدریس میشود.

  4. محمد گفته؛
    17:17 1402/05/10

    سلام شرایط ثبت نام دوره برای مکانیک چیه؟
    و اینکه چند جلسه هستش ؟

    • امین سراجی گفته؛
      12:45 1402/05/12

      با سلام میتونید شمارتونو داخل فرم ثبت نام بزارید تا مشاور باهاتون تماس بگیرند یا میتوانید مستقیما با مجموعه تماس بگیرید .معمولا دوره مکانیک لوازم خانگی 20 تا 25 ساعت بستگی به یادگیری هنرجو می باشد.

  5. شایان گفته؛
    17:18 1402/05/10

    سلام برد لوازم خانگی شامل چه لوازم هستش؟

    • امین سراجی گفته؛
      12:38 1402/05/12

      با سلام آموزش تعمیرات برد لوازم خانگی شامل آموزش تعمیرات برد ماشین لباسشویی و آموزش تعمیرات برد ظرفشویی و آموزش تعمیرات برد یخچال و آموزش تعمیرات کلیه برد های خرده ریز و لوازم خانگی می باشد.

  6. ماهان گفته؛
    17:20 1402/05/10

    سلام دوره مکانیک و برد باهم برگزار میشه و چند جلسه هستش و چند روز در هفته ؟

    • امین سراجی گفته؛
      12:43 1402/05/12

      با سلام آموزش مکانیک لوازم خانگی و آموزش تعمیرات برد لوازم خانگی دو دوره مجزا هستند که اساتید به صورت تخصصی آموزش میدهند البته معمولا هنرجویان باهم شرکت میکنند . آموزش برد لوازم خانگی معمولا تا 25 تا 30 ساعت هست و آموزش مکانیک لوازم خانگی 20 تا 25 ساعت هست.البته بستگی به یادگیری هنرجو می باشد.و آموزشها به صورت تضمینی می باشد.

برخی از سازمان هایی که مجموعه دکتر برد افتخار همکاری با آن ها را داشته است

ارتباط با ما

لینک های مفید

دنبال کنید

درخواست مشاوره رایگان

© کليه حقوق محصولات و محتوای اين سایت متعلق به دکتر برد می باشد و هر گونه کپی برداری از محتوا و محصولات سایت پیگرد قانونی دارد.

enemad-logo
کارشناسان ما حتما باهاتون تماس میگیرن