جشنواره زمستانه تا بهار(جشنواره عیدانه) ۱۰ درصد تخفیف در کل دوره ها مهلت ثبت نام فقط و فقط تا ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۲

آموزش تعمیرات ماشین‌های اداری

شما می‌توانید با شرکت در دوره آموزش تعمیرات ماشین‌های اداری به یک متخصص حرفه‌ای در زمینه تعمیرات این دستگاه‌ها تبدیل شوید. دوره‌های آموزشگاه فنی حرفه ای دکتر برد به گونه‌ای برگزار می‌شوند که کارآموز بتواند بلافاصله پس از گذراندن دوره وارد بازار کار تعمیرات ماشین اداری شود. دیگر نیازی به کسب تجربه یا شاگردی برای یاد گرفتن کار نداشته نیست!

پس شما بعد از شرکت در این دوره آموزشی می‌توانید بلافاصله از طریق آموزش تخصصی تعمیرات ماشین های اداری شروع به کسب درآمد کنید.

البته در دوره تعمیرات ماشین‌های اداری کسانی که هیچ گونه پیش زمینه‌ای برای تعمیرات دستگاه‌های الکترونیکی ندارند را هم در نظر گرفته‌ایم. تمامی موارد پایه اعم از الکترونیک مقدماتی، آموزش کار با ابزار مورد نیاز برای تعمیرات و… را نیز در این دوره آموزش می‌دهیم. در آموزش تعمیرات ماشین های اداری شامل آموزش تعمیرات پرینتر و آموزش تعمیرات فکس و آموزش تعمیرات فتوکپی می باشد.که بیشتر در این مورد داخل سرفصل توضیح داده شده هست و میتوانید از مشاور رایگان از سرفصل دقیق و کار آموزی و شروع دوره آموزش تعمیرات ماشین های اداری استفاده کنید.

معرفی دوره آموزش تعمیرات ماشین‌های اداری

برای مشاوره رایگان شماره تماس خود را وارد کنید:
چرا مجموعه دکتر بُرد ؟
+
دانشجو
+
دوره آموزشی
+
کارگاه فعال
%
رضایت دانشجویان

سرفصل های آموزش تعمیرات ماشین های اداری

قیمت آموزش تعمیرات ماشین های اداری

آموزش حضوری تعمیرات ماشین های اداری

  • کلاس حضوری 4.000.000 تومان
  • مدت زمان کلاس 25 ساعت

آموزش مجازی تعمیرات ماشین های اداری

  • کلاس مجازی 3.000.000 تومان

    8 ساعت + چند جلسه عملی در صورت نیاز کار آموز داخل کارگاه

همه کلاس ها و دوره ها شامل 5 سال پشتیبانی می باشد

این دوره ها به شما پیشنهاد می شود :  آموزش تعمیرات لوازم خانگی  و  آموزش  تعمیر موبایل 

خوابگاه مجموعه دکتر برد

در صورتی که متقاضی حضور در دوره های آموزشی شرکت فنی و مهنی دکتر برد هستید ولی مشکل محل سکونت دارید ، نگران نباشید . مجموعه دکتر برد برای عزیزانی که از شهرهای دیگر تشریف می آورند و مشکل اسکان دارند ، خوابگاه هایی در نظر گرفته است . برخی خصوصیات و مزایای این خوابگاه ها عبارت اند از :

  • اینترنت پر سرعت
  • اتاق مطالعه
  • نزدیک بودن به ایستگاه مترو
  • مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی
  • خشک شویی

مدرک فنی حرفه ای تعمیرات ماشین های اداری

1 - مدرک سازمان فنی حرفه ای کل کشور

سازمان فنی حرفه ای کشور زیر نظر سازمان جهانی کار هست که این مدرک قابل استعلام در کل جهان می باشد .

مدرک فنی حرفه ای دکتربرد  کدملی سازمان شغلی محسوب نیز میشود که  بعد از اتمام دوره و معرفی به سازمان فنی حرفه ای کل کشور آزمون گرفته میشود. آزمون دارای دوبخش تئوری و عملی هست.از امتیاز های فنی حرفه ای دکتربرد وام بعد از اتمام دوره نیز هست.

2 - مدرک آزاد فنی حرفه ای مجموعه دکتربرد

که این مدرک زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور هست و این مدرک مهر آموزشگاه و برند مجموعه داراست که جزء سابقه کاری محسوب میشود.

3 - مدرک بین المللی دکتربرد

این مدرک مهر دادگستری و امور خارجه برروی این مدرک درج شده  که قابل استعلام می باشد و نسبت که کشور متقاضی ترجمه میشود البته برای این مدرک بعد از کرفتن مدرک فنی حرفه ای دکتر  میباشد.

قبل
بعدی
تصاویر رضایت دانشجویان دوره ها و اساتید
دوره تعمیرات ماشین اداری

آشنایی با آموزش تعمیرات پرینتر سوزنی

آموزش و روش عملکرد انواع سنسورهای موجود در پرینترهای سوزنی

آموزش تعمیرات پرینترهای کوچک

آشنایی با روش استفاده از آن ها، آموزش تعمیرات دستگاه های اداری در تهران از جمله: آموزش تعمیرات پرینتر کاربنی و آموزش تعمیرات پرینتر لیزری و آموزش شارژ نمودن کارتریج پرینتر کپی و انواع چاپگرها قسمت ارورهای داده شده توسط دستگاه‌ها است که به همان قسمت نرم افزار مربوط می‌شودرا در این دوره فرا می‌گیرید.

با یادگیری این مباحث و آشنایی با موارد گفته شده فرد می‌تواند در مواقع بروز مشکل این دانش را دارد که بتواند ارورهای ناشی از مشکل را حل نماید. علاوه بر آموزش‌هایی که در بالا گفته شد آموزش کدهای تکنسین مربوط به هر بخش را نیز فرا می گیرید.

 در قسمت نرم افزاری (ارورها) باید آموزش انواع عیب‌یابی ناشی از نازل، ارورهای مربوط به نوار انکودر ماشین اداری ، ارور ناشی از پلیت تایمینگ یا عیب یابی مربوط به خطاهای بوبین را بررسی می‌کنیم.

  • در دوره آموزش تعمیرات ماشین های اداری، ابتدا با قسمت‌های مختلف یک دستگاه آشنا می شوید. بعد از یادگیری اجزای کلی دستگاه‌ها و آشنایی با روش کار کردن آن‌ها سراغ آشنایی با جزئیات دستگاه می‌روید.

    در وهله ی بعد آموزش باز و بسته کردن ماشین های اداری  انواع دستگاه‌های قابل استفاده در محیط‌های کاری را به طور کامل و جامع یاد می‌گیرید. با آموزش کامل قطعات و باز و بسته کردن اجزای دستگاه‌ها در آموزش تعمیرات باید روش باز کردن و تمیزکاری درونی کلیه دستگاه‌های اداری را نیز فرا خواهید گرفت.

    همچنین تعمیر و تعویض قطعات دستگاه های اداری از جمله: کسب شناخت کلی از دستگاه‌های اداری، آموزش تعویض یا تعمیر نازل جوهر جهت تعمیرات دستگاه‌های اداری و استفاده نمودن از وسایل و ابزار آلات لازمه و مناسب آموزش شناخت انواع پودرها و روش و جایگاه استفاده از هر کدام و آموزش تعمیر یا تعویض قسمت‌های خاص و روش استفاده صحیح از هر قسمت را در این دوره آموزش‌می بینید.

  • در اولین بخش آموزش تعمیرات ماشین های اداری شامل قسمت سخت افزاری و در بخش دوم شامل قسمت نرم افزاری و کلیه ارورهای دستگاه های اداری است. قسمت‌های سخت افزاری را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

    در دوره ابتدایی با فرایندهای کپی گرفتن، پرینت گرفتن، فکس و … به روش‌های عملی و تئوری آشنا می‌شویم. وقتی که با اساس و پایه آشنا شویم وارد جزئیات کار و آموزش تعمیرات ماشین‌های اداری دیجیتال و آموزش تعمیرات ماشین اداری آنالوگ و روش تعمیر نمودن مدل هر یک از آن‌ها خواهیم شد.

  • کارشناسان معتقدند که سال 2021 شروع فعالیت هر چه بیشتر ماشین ها بوده و کم کم کارهایی که به دست بشر انجام می شده با ماشین الات و ربات ها صورت می‌گیرد.

    ادارات، شرکت ها، تولید کنندگان چه خصوصی و چه دولتی برای راحتی کار و کم کردن نیروی انسانی نیز ار ماشین الات استفاده می‌کنند.

    با زیاد شدن این ماشین ها طبیعتا نیاز به تعمیرکاران این ماشین های اداری بیشتر می شود و هر اجتماعی که از این ماشین‌ها استفاده می کنند به اپراتور و سرویس کار نیاز دارند.با توجه به این موضوع بازار کار تعمیرات ماشین های اداری بسیار پر رونق و گسترده می باشد و احتمالا در آینده ای نزدیک رشد چندین برابر را در تعمیرات  ماشین‌های اداری مشاهده خواهیم کرد.             

  • مجموعه دکتر برد دوره های تعمیرات ماشین های اداری را به صورت تخصصی با مدرسین مجرب و با تجربه برای علاقه مندان برگذار می کند. در این دوره از صفر تا صد آموزش تعمیرات ماشین اداری به صورت تخصصی ارائه می دهد به این نکته توجه داشته باشید که تعمیرات ماشین های اداری نیاز به هیچگونه پیش نیازی ندارد و این دوره برای شما از مباحث پایه شروع می شود.

  • آموزش تعویض تونر کارتریج پوسترهای لیزری بخشی از دوره آموزشی تعمیرات دستگاه های اداری است به محض خرابی و یا مشکلاتی در چاپ این قطعه فردی که متخصص این حوزه است متوجه آن می‌شود. برای فهمیدن اینکه آیا کارتریج برا باید تعویض کرد یا خیر؟ به منو سیستم خود بروید و گزینه جایگزین شدن تونر چاپگر را انتخاب کنید و پس از انجام این کار در دستگاه گزینه‌های مختلفی ایجاد می‌شود. در این بخش متوجه می‌شوید که کارتریج نیاز به جایگزین نمودن دارد یا نه؟

    بعد از تایید این گزینه کارتریج به جلو می‌چرخد. بعد از جا به جایی کارتریج باید پوشش چاپگر را باز کرد و کارتریج قبلی را از چاپگر بیرون آورده و تونر کارتریج قبلی را حذف کنید و بعد از آن تونر جدید را از جعبه بیرون آورده و به آرامی تکان دهید.

    در رابطه با تونر کارتریج باید به این نکته توجه داشته باشید که این قطعه بشدت به نور حساس است و نباید در معرض نور قرار بگیرد هم نور مصنوعی و هم نور طبیعی یعنی نور خورشید و اگر در این معرض قرار بگیرد باعث خرابی کارتریج می‌شود.

  • برای اتصال کارتریج آن را کمی پایین‌تر فشار دهید تا کارتریج در محل مناسب خود قرار بگیرد و در جایش قفل شود. آموزش تعمیر تونر کارتریج قسمتی از آموزش تعمیرات ماشین‌ های اداری می باشد و این حوزه مباحث گسترده ای را در خود گنجانده که به تمام آن ها در دوره های آموزشی پرداخته می‌ شود. 

    این مباحث شامل: آموزش تعمیرات دستگاه کپی، آموزش تعمیرات پرینتر، آموزش تعمیرات فکس، آموزش تعمیرات اسکنر، آموزش تعمیرات پول شمار و آموزش شارژ کارتریج لیزری و جوهر افشان است. با گذراندن این دوره‌ها می‌توان به راحتی وارد بازار کار ماشین های اداری شد و یک کار قوی را آغاز کرد.

آموزش رایگان تعمیرات ماشین های اداری

انواع برد مدار چاپی در الکترونیک
عیب یابی پرینتر های اچ پی
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 1]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + دو =

برخی از سازمان هایی که مجموعه دکتر برد افتخار همکاری با آن ها را داشته است

ارتباط با ما

لینک های مفید

دنبال کنید

درخواست مشاوره رایگان

© کليه حقوق محصولات و محتوای اين سایت متعلق به دکتر برد می باشد و هر گونه کپی برداری از محتوا و محصولات سایت پیگرد قانونی دارد.

enemad-logo
کارشناسان ما حتما باهاتون تماس میگیرن