جشنواره زمستانه تا بهار(جشنواره عیدانه) ۱۰ درصد تخفیف در کل دوره ها مهلت ثبت نام فقط و فقط تا ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۲

آموزش تعمیرات یخچال و فریزر

شما می‌توانید با شرکت در دوره آموزش تعمیرات یخچال و فریزر به یک متخصص حرفه‌ای تبدیل شوید. دوره‌های آموزشگاه فنی حرفه ای دکتر برد  به گونه‌ای برگزار می‌شوند که کارآموز بتواند بلافاصله پس از گذراندن دوره وارد بازار کار شود و دیگر نیازی به کسب تجربه یا شاگردی برای یاد گرفتن کار نداشته باشد. پس شما بعد از شرکت در این دوره آموزشی می‌توانید بلافاصله از طریق تعمیرات یخچال و فریزر شروع به کسب درآمد کنید.

فیلم معرفی دوره آموزش تعمیرات یخچال و فریزر

برای مشاوره رایگان شماره تماس خود را وارد کنید:
چرا مجموعه دکتر بُرد ؟
+
دانشجو
+
دوره آموزشی
+
کارگاه فعال
%
رضایت دانشجویان

سرفصل های آموزش تعمیرات یخچال و فریزر

قیمت آموزش تعمیرات یخچال و فریزر

قیمت آموزش تعمیرات مکانیک یخچال

  • کلاس حضوری 1600000تومان
  • مدت زمان کلاس 10-15 ساعت

قیمت آموزش تعمیرات برد یخچال و ساید

  • کلاس حضوری 1050000تومان
  • مدت زمان کلاس 10-15 ساعت
همه کلاس ها و دوره ها شامل 5 سال پشتیبانی می باشد

این دوره به شما پیشنهاد می شود :آموزش تعمیرات برد الکترونیکی

این دوره به شما پیشنهاد می شود :آموزش تعمیرات لوازم خانگی

خوابگاه مجموعه دکتر برد

در صورتی که متقاضی حضور در دوره های آموزشی شرکت فنی و مهنی دکتر برد هستید ولی مشکل محل سکونت دارید ، نگران نباشید . مجموعه دکتر برد برای عزیزانی که از شهرهای دیگر تشریف می آورند و مشکل اسکان دارند ، خوابگاه هایی در نظر گرفته است . برخی خصوصیات و مزایای این خوابگاه ها عبارت اند از :

  • اینترنت پر سرعت
  • اتاق مطالعه
  • نزدیک بودن به ایستگاه مترو
  • مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی
  • خشک شویی

مدرک فنی حرفه ای تعمیرات یخچال و فریزر

1 - مدرک سازمان فنی حرفه ای کل کشور

سازمان فنی حرفه ای کشور زیر نظر سازمان جهانی کار هست که این مدرک قابل استعلام در کل جهان می باشد .

مدرک فنی حرفه ای دکتربرد  کدملی سازمان شغلی محسوب نیز میشود که  بعد از اتمام دوره و معرفی به سازمان فنی حرفه ای کل کشور آزمون گرفته میشود. آزمون دارای دوبخش تئوری و عملی هست.از امتیاز های فنی حرفه ای دکتربرد وام بعد از اتمام دوره نیز هست.

2 - مدرک آزاد فنی حرفه ای مجموعه دکتربرد

که این مدرک زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور هست و این مدرک مهر آموزشگاه و برند مجموعه داراست که جزء سابقه کاری محسوب میشود.

3 - مدرک بین المللی دکتربرد

این مدرک مهر دادگستری و امور خارجه برروی این مدرک درج شده  که قابل استعلام می باشد و نسبت که کشور متقاضی ترجمه میشود البته برای این مدرک بعد از کرفتن مدرک فنی حرفه ای دکتر  میباشد.

قبل
بعدی
تصاویر رضایت دانشجویان دوره ها و اساتید

ابزار تعمیرات یخچال و فریزر

دوره تعمیر یخچال و فریزر
  • با در نظر گرفتن اینکه یخچال‌های تولید جدید دارای بردهای تخصصی و پیشرفته‌تری می‌باشند که وظیفه آن‌ها کنترل سایر قسمت‌ها از جمله: فن،کمپرسور، المنت، درب‌ها، یخساز، سنسورها و …… می‌باشد، بنابراین اگر برد یخچال دچار مشکل و نقص فنی شود باید تعمیرات آن را به تعمیرگاه های مجاز بسپارید و از دست کاری کردن آن بپرهیزید 

    با توجه به پیشرفت در زمینه تکنولوژی و علم، تولیدات لوازم خانگی برای ایجاد نوآوری‌ها و کارایی بهتر از وسیه قطعاتی جدید را جایگزین قطعات قبلی می‌کند تا کارایی بهتری را در لوازم خانگی ارائه دهد، این پیشرفت در یخچال به جایگزینی برد و مدارات الکترونیکی به جای ترموستات و کنترل کننده‌های مکانیکی است.

    در یخچال‌های جدید برد الکترونیک جایگزین تایمر دیفراست شده است  و این جایگزینی به مصرف کمتر انرژی نیز کمک می‌کند .

  • برای یک تشخیص آسیب دیدگی، یک تکنسین را ترتیب دهید.اگر شما نیاز به تعویض آن دارید، از جایگزینی که مورد تأیید سازنده باشد استفاده کنید.
    هشدار: تعمیر لوازم خانگی می‌تواند خطرناک باشد. از ابزارهای مناسب و تجهیزات ایمنی استفاده کنید و تمام دستورالعمل های ایمنی را دنبال کنید. به تعمیر ادامه ندهید تا هنگامی که مطمئن شوید تمام مراحل را می‌دانید و قادر به انجام تعمیرات هستید. برخی از تعمیرات باید توسط یک تکنسین واجد شرایط انجام شود.

    خدمات تعمیر تخصصی برد یخچال، خدمات تعمیر برد فریزر و تعمیرات برد ساید بای ساید را جهت برندهای یخچال دوو، یخچال ایندزیت، یخچال کنوود و یخچال ارج و تمامی برندها است و حتما جهت تعمیرات دیگر از خدمات  نمایندگی تعمیرات یخچال دوو، نمایندگی تعمیرات یخچال ایندزیت، نمایندگی تعمیرات یخچال کنوود، نمایندگی تعمیرات یخچال ارج  استفاده شود.

  • محل قرار گرفتن برد الکترونیک بر اساس مدل متفاوت است می‌تواند در پشت یخچال و فریزر باشد، در داخل یخچال و فریزر، در دیوار جانبی و یا سقف باشد.

    با استفاده از یک پیچ گوشتی، پیچ را از پوشش برد الکترونیک خارج کنید.سپس پوشش را بردارید. یخچال و فریزر را به جلو بکشید و یخچال را از برق جدا کنید. یخچال را حرکت دهید تا به راحتی به قسمت برد کنترل یخچال برسید.
    با استفاده از پیچ گوشتی زبانه های قفل پلاستیکی را آزاد کنید و سپس صفحه برد الکترونیکی را خارج کنید. قبل از جدا کردن سیم‌ها از تصویر دیجیتالی آنها استفاده کنید تا بعدا بتوانید آنها را به طور صحیح وصل کنید.

    بسته به نوع اتصال دهنده، ممکن است مجبور باشید اتصال دهنده‌ها را با انبردست و یا پیچ گوشتی باز کنید. تمام سیم‌ها را از صفحه برد الکترونیکی جدا کنید. پوشش را روی محفظه جعبه برد الکترونیکی قرار دهید و پیچ را بچرخانید. پیچ را بر روی سوراخ بگذارید و محکم ببندید.

    صفحه کنترل الکترونیکی جدید را در دستگاه قرار دهید کنید. با راهنمایی از یادداشت های خود و یا عکس دیجیتال، سیم را به برد الکترونیک جدید وصل کنید.
    نکته: برای تخلیه استاتیک که می تواند به برد الکترونیکی جدید آسیب برساند، قفسه فلزی را لمس کنید.

    اگر کمپرسور خاموش است و هر دو فن در حال اجرا هستند، مشکل مادربرد است. یخچال را از برق بکشید و رله را بردارید و آن را تکان دهید. اگر رله مشکلی ندارد، مادربرد را خارج کنید. وقتی برد الکترونیکی آسیب ببیند شایع است که یک سوختگی یا جوش بد در پشت رله کمپرسور ببینیم.

  • اگر شما مطمئن هستید این مورد است که برد الکترونیک آسیب دیده است. شما می‌توانید اتصالات لحیم کاری را تعمیر کنید. اما گاهی اوقات رله آسیب دیده است.

    سیم برق یخچال را به پریز برق وصل کنید. خط لوله آب یخچال را مجددا نصب کنید و شیر آب را برقرار کنید. این یک مشکل مادربرد است که گاهی اوقات می بینیم. شناسایی آن بسیار آسان است، مطمئن شوید که سر و صدای موجود از صفحه اصلی است و برد الکترونیکی آسیب دیده است.

    این یکی از رایج ترین مشکلات مادربرد است و گاهی اوقات شما نیاز به تعویض برد الکترونیک و فن برای حل مشکل دارید.
    توجه داشته باشید که امن ترین روش تعویض برد الکترونیکی و فن است به دلیل اینکه احتمال اینکه فن باعث آسیب به برد الکترونیک جدید شما شود زیاد است.

    یکی از علت‌های اصلی معیوب بودن مادربرد که باعث می‌شود چرخه یخ زدایی بیش از حد طول بکشد. این مورد از انواع مشکلات مادربرد هستند. مقاومت گرمایی مادربورد بر عملکردهای خنک کننده و یخ زدگی نظارت می‌کند. ترمیستورهای آسیب دیده نیز همچنین می‌توانند این مشکلات را ایجاد کنند.

  • قیمت بردهای چینی دستگاه‌ها بصورت متوسط پایین‌تر از بردهای اصلی یخچال و دیگر دستگاه‌ها می‌باشد نکته اصلی تشخیص نوع برد اصلی از نمونه مشابه چینی است که اغلب برای تعویض برد یخچال استفاده می‌شود همچنین شما با تعمیر برد اوجینال دستگاه خود با قطعات اصلی از عمر بیشتر یخچال و ساید بای ساید خود اطمینان حاصل می‌نمایید
    اغلب یک مادربرد آسیب دیده باعث می‌شود که فن سر و صدا ایجاد کند.

    اغلب اوقات این سر و صدا از بین می‌رود. تعمیر این است که برد الکترونیک تعویض شود. به طور معمول یک دقیقه طول می‌کشد تا فن از سرعت آهسته به سرعت بالا و بالعکس تغییر کنند. اگر فن به سرعت در حال تغییر سرعت است، برد اصلی آسیب دیده است و نیاز به تعویض دارد.

    برد الکترونیکی یخچال “مغز” یخچال است که اجزای اصلی مانند کمپرسور و فن یخچال را کنترل می کند. مادربرد (همچنین به عنوان برد اصلی شناخته می‌شود) همه چیز را کنترل می‌کند، به طور کلی، هر چیزی که بر روی یک یخچال تاثیر می‌گذارد، می‌تواند توسط مادربرد به‌ وجود آید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − یازده =

برخی از سازمان هایی که مجموعه دکتر برد افتخار همکاری با آن ها را داشته است

ارتباط با ما

لینک های مفید

دنبال کنید

درخواست مشاوره رایگان

© کليه حقوق محصولات و محتوای اين سایت متعلق به دکتر برد می باشد و هر گونه کپی برداری از محتوا و محصولات سایت پیگرد قانونی دارد.

enemad-logo
کارشناسان ما حتما باهاتون تماس میگیرن