جشنواره زمستانه تا بهار(جشنواره عیدانه) ۱۰ درصد تخفیف در کل دوره ها مهلت ثبت نام فقط و فقط تا ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۲

آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی

شما می‌توانید با شرکت در دوره آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی به یک متخصص حرفه‌ای تبدیل شوید. دوره‌های آموزشگاه فنی حرفه ای دکتر برد به گونه‌ای برگزار می‌شوند که کارآموز بتواند بلافاصله پس از گذراندن دوره وارد بازار کار شود و دیگر نیازی به کسب تجربه یا شاگردی برای یاد گرفتن کار نداشته باشد. پس شما بعد از شرکت در این دوره آموزشی می‌توانید بلافاصله از طریق تعمیرات ماشین لباسشویی شروع به کسب درآمد کنید.

لباسشویی ها هم مانند سایر لوازم منزل با افزایش قیمت همراه بوده اند. با این حال به علت حجم و اندازه بزرگی که دارند در صورت خرابی به راحتی نمی‌شود تعویضشان کرد. این ها از رایج ترین دلایل مراجعه مشتریان به تعمیرکار هستند. از طرفی لباسشویی ها از تکنولوژی های پیشرفته ای برخوردارشده اند و این کار تعمیر را بسیار تخصصی می‌کند. بنابراین عرصه در اختیار تعمیرکاران قرار می‌گیرد؛ اما باید توحه داشت که حتی برای تعمیرکاران تازه کار و کم تجربه موقعیت چندان تفاوتی با افراد معمولی ندارد.

 مجموعه دکتربرد این مشکل را برای شرکت کنندگان صفر تا صد آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی  حل کرده است. در این دوره مسائل از پایه تا پیشرفته به صورت گام به گام و با توجه به سطح شرکت کنندگان آموزش خواهد داد. علاوه بر اینها مدرکی که در پایان این دوره به هنرجویان ارائه می‌شود، از اعتبار بالایی برخورد داربوده و زمینه ورود هنرجویان به بازار کار بلافاصله پس ازاتمام دوره فراهم می‌آورد.

فیلم دوره آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی

برای مشاوره رایگان شماره تماس خود را وارد کنید:

آموزش مجازی تعمیرات ماشین لباسشویی

چرا مجموعه دکتر بُرد ؟
+
دانشجو
+
دوره آموزشی
+
کارگاه فعال
%
رضایت دانشجویان

سرفصل های آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی

قیمت آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی

هزینه آموزش تعمیرات برد ماشین لباسشویی

  • کلاس حضوری 1300000تومان
  • مدت زمان کلاس 10-15 ساعت

آموزش تعمیرات مکانیک ماشین لباسشویی

  • کلاس حضوری 1050000تومان
  • مدت زمان کلاس 10-15 ساعت
همه کلاس ها و دوره ها شامل 5 سال پشتیبانی می باشد

این دوره به شما پیشنهاد می شود :آموزش تعمیرات لوازم خانگی 

این دوره به شما پیشنهاد می شود :آموزش تعمیرات ظرفشویی

خوابگاه مجموعه دکتر برد

در صورتی که متقاضی حضور در دوره های آموزشی شرکت فنی و مهنی دکتر برد هستید ولی مشکل محل سکونت دارید ، نگران نباشید . مجموعه دکتر برد برای عزیزانی که از شهرهای دیگر تشریف می آورند و مشکل اسکان دارند ، خوابگاه هایی در نظر گرفته است . برخی خصوصیات و مزایای این خوابگاه ها عبارت اند از :

  • اینترنت پر سرعت
  • اتاق مطالعه
  • نزدیک بودن به ایستگاه مترو
  • مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی
  • خشک شویی

مدرک فنی حرفه ای تعمیرات ماشین لباسشویی

1 - مدرک سازمان فنی حرفه ای کل کشور

سازمان فنی حرفه ای کشور زیر نظر سازمان جهانی کار هست که این مدرک قابل استعلام در کل جهان می باشد .

مدرک فنی حرفه ای دکتربرد  کدملی سازمان شغلی محسوب نیز میشود که  بعد از اتمام دوره و معرفی به سازمان فنی حرفه ای کل کشور آزمون گرفته میشود. آزمون دارای دوبخش تئوری و عملی هست.از امتیاز های فنی حرفه ای دکتربرد وام بعد از اتمام دوره نیز هست.

2 - مدرک آزاد فنی حرفه ای مجموعه دکتربرد

که این مدرک زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور هست و این مدرک مهر آموزشگاه و برند مجموعه داراست که جزء سابقه کاری محسوب میشود.

3 - مدرک بین المللی دکتربرد

این مدرک مهر دادگستری و امور خارجه برروی این مدرک درج شده  که قابل استعلام می باشد و نسبت که کشور متقاضی ترجمه میشود البته برای این مدرک بعد از کرفتن مدرک فنی حرفه ای دکتر  میباشد.

قبل
بعدی
تصاویر رضایت دانشجویان دوره ها و اساتید
آموزش تعمیر لباسشویی
  • در آموزش تخصصی تعمیرات ماشین لباسشویی تعمیرکاران این حرفه تخصصی کار می‌کنند؛ که این امر باعث افزایش درآمد آنها می‌شود. این موضوع به سبب کمبود افراد حرفه ای ایجاد می‌شود. زمانی که مردم شروع به شناختن تعمیرکار مجرب این زمینه کنند یک بار برای همیشه به آن شخص اعتماد خواهند کرد. چرا که به دنیال فرد مورد اعتماد و ماهر بودن کاری طاقت فرسا خواهد بود.

     با وجود این گفته ها عواملی در معرفی تعمیرکار به مشتری بسیار موثرهستند.  از جمله این عوامل به محل کار و مالک یا اجاره‌ای بودن تعمیرگاه و ساعات کاری تعمیرکار میتوان اشاره کرد که در سود نهایی و ماهیانه این شغل تاثیرگذار است. روش هایی نیز برای افزایش درآمد وجود دارند برای مثال تعمیرات لوازم خانگی در منزل مشتری که به افزایش رضایت مشتری منجر می‌‍شود و از هزینه های حمل و نقل برای طرفین، همچنین خسارات ناشی از جابه جایی لوازم بزرگ تر مانند ماشین لباسشویی می‌کاهد.

  • تعمیرات ماشین لباسشویی همانند سایر مشاغل نیازمند سرمایه ای است. اما مجموعه دکتربرد تضمین می‌کند تنها سرمایه مورد نیاز برای بازار کار تعمیرات ماشین لباسشویی شما دانشی است که از شرکت در این دوره کسب خواهید کرد. این دانش، تجربه و درآمد نیز همراه دارد.

    در کنار آموزش نیاز به ابزار از ملزومات همه تعمیرکاران است که با توجه به تخصصشان آن را تهیه خواهند کرد. هر چند قیمت اجناس هم وابسته و کیفیت و برند آنها می‌باشد و به شدت نوسان دارد. اما باید تقریبا بین 10 تا 50 میلیون را برای تهیه ابزار و تجهیزات حرفه خود پرداخت کنید. البته به خاطر داشته باشید که این هزینه به زودی به شما برخواهد گشت زیرا وارد یک حرفه پر تقاضا و پر درآمد خواهید شد.

این دوره به شما پیشنهاد می شود :آموزش تعمیرات پکیج دیواری

آموزش رایگان تعمیرات ماشین لباسشویی

washing machine
معرفی دوره های آموزشگاه فنی حرفه ای دکتر برد
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + چهارده =

برخی از سازمان هایی که مجموعه دکتر برد افتخار همکاری با آن ها را داشته است

ارتباط با ما

لینک های مفید

دنبال کنید

درخواست مشاوره رایگان

© کليه حقوق محصولات و محتوای اين سایت متعلق به دکتر برد می باشد و هر گونه کپی برداری از محتوا و محصولات سایت پیگرد قانونی دارد.

enemad-logo
کارشناسان ما حتما باهاتون تماس میگیرن