جشنواره زمستانه تا بهار(جشنواره عیدانه) ۱۰ درصد تخفیف در کل دوره ها مهلت ثبت نام فقط و فقط تا ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۲

آموزش تعمیرات جاروبرقی

آموزش تعمیرات جاروبرقی به دلیل شرایط اقتصادی، جاروبرقی ها هم مانند سایر وسایل الکتریکی دچار افزایش قیمت چشمگیری شده اند. از آنجایی که کاربرد جاروبرقی به نسبت کالاهای برقی موجود در منازل بالا می‌باشد؛ این موضوع سبب افزایش نگرانی خانواده ها شده است. در صورت به وجود آمدن هر گونه مشکلی برای این کالا ممکن است پیامد های منفی زیادی به وجود آورد. به همین سبب تعمیرکاران جاروبرقی، کمک شایانی به مصرف کنندگان با تعمیر یا تعویض قطعات، رفع خرابی و اشکالات اجزای داخلی و خارجی جاروبرقی ها خواهند کرد. تعمیر جاروبرقی، سبب کاهش هزینه های خرید جاروبرقی جدید یا جلوگیری از تعویض قطعات خارجی که در کشور موجود نیستند؛ خواهد شد.

 علت جدایی دوره تعمیرات جاروبرقی با دوره آموزش تعمیرات انواع لوازم خانگی، سهولت یادگیری هنرجویان و دستیابی سریع به منبع درآمد است. آموزش صفر تا صد تعمیرات جاروبرقی، هم برای تعمیرکاران با سابقه کاری و هم برای تازه واردان این حرفه زمینه ای مناسب برای کسب درآمد سریع می‌باشد. سر فصل های این دوره به صورت جزئی جلوتر نام برده شده اند. در این دوره؛ نحوه باز کردن جاروبرقی، تعمیرات انواع موتورهای جاروبرقی، تعمیرات سیم جمع کن جارو برقی و بسیاری مباحث دیگر که توسط اساتید مجرب و به صورت عملی در کارگاه های مجهز آموزشگاه فنی حرفه ای دکتربرد، به هنرجویان آموزش داده می‌شود.

فیلم معرفی آموزش تعمیرات جاروبرقی

برای مشاوره رایگان شماره تماس خود را وارد کنید:

آموزش مجازی تعمیرات جاروبرقی

چرا مجموعه دکتر بُرد ؟
+
دانشجو
+
دوره آموزشی
+
کارگاه فعال
%
رضایت دانشجویان

سرفصل های آموزش تعمیرات جاروبرقی

قیمت آموزش تعمیرات جاروبرقی

  • کلاس حضوری 1000000تومان
  • مدت زمان کلاس 4ساعت

همه کلاس ها و دوره ها شامل 5 سال پشتیبانی می باشد

این دوره به شما پیشنهاد می شود :آموزش تعمیرات برد الکترونیکی

این دوره به شما پیشنهاد می شود :آموزش تعمیرات لوازم خانگی

خوابگاه مجموعه دکتر برد

در صورتی که متقاضی حضور در دوره های آموزشی شرکت فنی و مهنی دکتر برد هستید ولی مشکل محل سکونت دارید ، نگران نباشید . مجموعه دکتر برد برای عزیزانی که از شهرهای دیگر تشریف می آورند و مشکل اسکان دارند ، خوابگاه هایی در نظر گرفته است . برخی خصوصیات و مزایای این خوابگاه ها عبارت اند از :

  • اینترنت پر سرعت
  • اتاق مطالعه
  • نزدیک بودن به ایستگاه مترو
  • مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی
  • خشک شویی
مدرک فنی حرفه ای تعمیرات جاروبرقی
1 - مدرک سازمان فنی حرفه ای کل کشور

سازمان فنی حرفه ای کشور زیر نظر سازمان جهانی کار هست که این مدرک قابل استعلام در کل جهان می باشد .

مدرک فنی حرفه ای دکتربرد  کدملی سازمان شغلی محسوب نیز میشود که  بعد از اتمام دوره و معرفی به سازمان فنی حرفه ای کل کشور آزمون گرفته میشود. آزمون دارای دوبخش تئوری و عملی هست.از امتیاز های فنی حرفه ای دکتربرد وام بعد از اتمام دوره نیز هست.

2 - مدرک آزاد فنی حرفه ای مجموعه دکتربرد

که این مدرک زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور هست و این مدرک مهر آموزشگاه و برند مجموعه داراست که جزء سابقه کاری محسوب میشود.

3 - مدرک بین المللی دکتربرد

این مدرک مهر دادگستری و امور خارجه برروی این مدرک درج شده  که قابل استعلام می باشد و نسبت که کشور متقاضی ترجمه میشود البته برای این مدرک بعد از کرفتن مدرک فنی حرفه ای دکتر  میباشد.

قبل
بعدی
تصاویر رضایت دانشجویان دوره ها و اساتید
دوره تعمیرات جاروبرقی

در حرفه تعمیرکار جاروبرقی  رقابت نسبتا شدید می‌باشد. علت این امر هم گستردگی مجموعه های لوازم خانگی است. اگربه بخش لوازم منزل به پردازیم، پی می‌بریم که انواع بسیار زیادی را شامل می‌شود. ممکن است یک فرد چندین مدرک در رشته های تعمیرات داشته باشد. با این تفاسیر باز هم  در بخش بسیاری از لوازم به صورت تخصصی، تعمیرکاران کمی مشغول به فعالت هستند و تجربه حرفه ای دارند. مانند، رشته تعمیرات جاروبرقی که از سری رشته های کم طرفدار در بین تعمیرکارن است.  این خود انگیزه ای برای شروع به یادگیری در این حرفه است.

 از سری نکات متمایز کننده تعمیرکاران در این حوزه که باغث افزایش درآمد خواهند شد؛ مشتری مداری، سرعت و دقت در کار، ارائه کار با کیفیت، ارائه گارانتی و ضمانت نامه، ارائه قیمت مناسب می‌باشند. در صورت رسیدن به تجربه کافی در این حرفه به طور متوسط می توان درآمد 15 تا 20 میلیون تومان را برای افراد متخصص در آمد تعمیر کار جارو برقی  در نظر گرفت.

با توجه به کاربردی بودن این وسیله ایجاد شدن انواع مشکلات در این محصول قابل پیش بینی می‌باشد. ازاین مشکلات می‌توان به سوختن موتور جاروبرقی ، خراب شدن سیم جمع کن جاروبرقی ، کم شدن مکش جاروبرقی ، خراب شدن فیلتر جاروبرقی ، خراب شدن دیمر جارپوبرقی اشاره کرد. با توجه به قیمت و کاربرد زیاد جاروبرقی، ورود به این رشته پرتقاضا خواهد بود. هماهنطور که در قسمت قبل گفته شد که رقابت در این حرفه کم است. این یعنی اگر توانایی عیب یابی و تعمیر جارو برقی داشته باشید؛ از بازار کار خوبی برخوردار خواهید شد. چرا که جارو برقی وسیله ای است که همواره مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین با فراگرفتن گرفتن مهارت های تعمیرات جار وبرقی می توانید در نمایندگی ها و مراکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی مشغول کار شوید، یا به صورت شخصی در زمینه تعمیرات این وسیله مشغول فعالیت شوید. موارد گفته شده به خوبی نشان از بازار کار عالی لوازم خانگی و آینده شغلی عالی متخصصان این رشته می دهد. اگر به خوبی با مهارت های این رشته آشنا باشید و آموزش تعمیرات لوازم خانگی فنی حرفه ای را در یک آموزشگاه حرفه ای سپری کرده باشید مطمئن باشید که هیچ وقت بیکار نخواهید بود و فرصت های شغلی برای شما در این حرفه بسیار است.

  1. استخدام در نمایندگی های برندهای لوازم خانگی و درآمد زایی به صورت درصدی
  2. استخدام در کارخانه های تولید لوازم خانگی
  3. استخدام در مراکز تعمیر لوازم خانگی
  4. همکاری با سایت ها و مراکز خدمات آنلاین استادکار، آچاره، امدادکاران و غیره
  5. راه اندازی مغازه تعمیرات لوازم خانگی شخصی
  6. ثبت آگهی رایگان در دیوار و شیپور
  7. راه اندازی سایت تعمیر آنلاین لوازم خانگی

 سوختن رله در برد جاروبرقی

در جارو برقی‌هایی دارای رله؛ تا زمانی که مدار رله بسته و کلید قدرت متصل نشود، جاروبرقی روشن نخواهد شد. در ابتدا بهترین روش  تست رله، چک کردن سیم‌های متصل شده به کلید روی دسته جارو برقی به وسیله اهم‌متر است. پس از آن به آزمایش کلید روی دسته و در صورت سالم بودن کلید، به بررسی خود رله می‌پردازیم. در نهایت جاروبرقی را به برق متصل می‌کنیم. برای این کار باید دسته عایق کلید قدرت رله را با یک پیچ گوشتی ببندید. اگر باز هم جارو برقی روشن نشد؛ایرادی دررله وجود ندارد. اما در صورتی که جارو برقی روشن شود؛ سیم‌های رابط رله یا ساختمان داخلی‌ آن دچار آسیب شده اند.

 سوختن موتور به طور کامل در جاروبرقی

اگر موتوربه صورت کامل سوخته باشد؛ در هنگام اتصال مستقیم به برق روشن نخواهد شد. چراکه اکثر پیچک‌های آرمیچر و پیچک‌های قطب‌های آن کاملا سوخته‌اند. سوختن کامل موتور معمولا پس از نیم‌سوز شدن اتفاق میفتد. در حالت نیم‌سوز، موتورها مدتی به کار ادامه خواهند داد؛ تا زمانی که پیچک‌های بیشتری آسیب ببینند و ارتباط سری اجزاء موتور کاملا قطع شوند. در این حالت سوختگی کامل رخ می‌دهد.

معرفی دوره های آموزشگاه فنی حرفه ای دکتر برد

این دوره به شما پیشنهاد می شود :آموزش تعمیرات پکیج

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 12 =

برخی از سازمان هایی که مجموعه دکتر برد افتخار همکاری با آن ها را داشته است

ارتباط با ما

لینک های مفید

دنبال کنید

درخواست مشاوره رایگان

© کليه حقوق محصولات و محتوای اين سایت متعلق به دکتر برد می باشد و هر گونه کپی برداری از محتوا و محصولات سایت پیگرد قانونی دارد.

enemad-logo
کارشناسان ما حتما باهاتون تماس میگیرن