جشنواره زمستانه تا بهار(جشنواره عیدانه) ۱۰ درصد تخفیف در کل دوره ها مهلت ثبت نام فقط و فقط تا ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۲

آموزش طراحی برد الکترونیکی

شما می‌توانید با شرکت در دوره آموزش طراحی بردهای الکترونیکی به یک متخصص حرفه‌ای در زمینه ساخت برد الکترونیکی تبدیل شوید. دوره‌های آموزشگاه فنی حرفه ای دکتر برد به گونه‌ای برگزار می‌شوند که کارآموز بتواند بلافاصله پس از گذراندن دوره وارد بازار کار شود و دیگر نیازی به کسب تجربه یا شاگردی برای یاد گرفتن کار نداشته باشد.

موسسه دکتر برد با تکیه به دانش متخصصین و مهندسین با تجربه و حرفه‌ای خود و با پشتوانه به پروژه‌های قبلی و سابقه بالایی که در آموزش طراحی انواع مدارات آنالوگ و دیجیتال دارد، می‌تواند تمام نیازهای شما عزیزان را مرتفع سازد. در این کلاس، اصول طراحی برد را به شما معرفی می‌کنیم.

شما بعد از شرکت در این دوره آموزشی می‌توانید بلافاصله از طریق ساخت برد الکترونیکی شروع به کسب درآمد کنید.

البته در این دوره آموزشی کسانی که هیچ گونه پیش زمینه‌ای برای طراحی برد  الکترونیکی ندارند را هم در نظر گرفته‌ایم و تمامی موارد پایه اعم از الکترونیک مقدماتی و پایه، آموزش کار با ابزار مورد نیاز برای طراحی برد الکترونیکی و… را نیز در این دوره آموزش می‌دهیم.

البته قبل از آموزش طراحی برد هنر جو نیازمند این هست که دوره مقدماتی الکترونیک را طی کند تا با قطعات الکترونیکی آشنا باشد.

 

فیلم معرفی دوره آموزش طراحی برد الکترونیکی

برای مشاوره رایگان شماره تماس خود را وارد کنید:
چرا مجموعه دکتر بُرد ؟
+
دانشجو
+
دوره آموزشی
+
کارگاه فعال
%
رضایت دانشجویان

سرفصل های آموزش طراحی برد الکترونیکی

هزینه آموزش طراحی و ساخت بردهای الکترونیکی

  • کلاس عمومی 5.000.000 تومان
  • مدت زمان کلاس 30 ساعت

همه کلاس ها و دوره ها شامل 5 سال پشتیبانی می باشد

این دوره به شما پیشنهاد می شود : آموزش تعمیرات برد الکترونیکی 

این دوره به شما پیشنهاد می شود : آموزش تعمیر موبایل 

خوابگاه مجموعه دکتر برد

در صورتی که متقاضی حضور در دوره های آموزشی شرکت فنی و مهنی دکتر برد هستید ولی مشکل محل سکونت دارید ، نگران نباشید . مجموعه دکتر برد برای عزیزانی که از شهرهای دیگر تشریف می آورند و مشکل اسکان دارند ، خوابگاه هایی در نظر گرفته است . برخی خصوصیات و مزایای این خوابگاه ها عبارت اند از :

  • اینترنت پر سرعت
  • اتاق مطالعه
  • نزدیک بودن به ایستگاه مترو
  • مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی
  • خشک شویی

مدرک فنی حرفه ای طراحی برد الکترونیکی

1 - مدرک سازمان فنی حرفه ای کل کشور

سازمان فنی حرفه ای کشور زیر نظر سازمان جهانی کار هست که این مدرک قابل استعلام در کل جهان می باشد .

مدرک فنی حرفه ای دکتربرد  کدملی سازمان شغلی محسوب نیز میشود که  بعد از اتمام دوره و معرفی به سازمان فنی حرفه ای کل کشور آزمون گرفته میشود. آزمون دارای دوبخش تئوری و عملی هست.از امتیاز های فنی حرفه ای دکتربرد وام بعد از اتمام دوره نیز هست.

2 - مدرک آزاد فنی حرفه ای مجموعه دکتربرد

که این مدرک زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور هست و این مدرک مهر آموزشگاه و برند مجموعه داراست که جزء سابقه کاری محسوب میشود.

3 - مدرک بین المللی دکتربرد

این مدرک مهر دادگستری و امور خارجه برروی این مدرک درج شده  که قابل استعلام می باشد و نسبت که کشور متقاضی ترجمه میشود البته برای این مدرک بعد از کرفتن مدرک فنی حرفه ای دکتر  میباشد.

قبل
بعدی
تصاویر رضایت دانشجویان دوره ها و اساتید
آموزش ساخت برد الکترونیکی
  • شما هر روزه با تعداد زیادی وسیله الکترونیکی سروکار دارید که تمام وسایل الکترونیکی نیاز به قطعه ی مهمی به نام برد دارند که بدون آن این وسایل کار نمی کنند. بردها دارای انواع مختلفی هستند که در تمام دستگاه های ساده و پیچیده کاربرد دارند.

    ساختار و معماری بردها بسیار پیچیده بوده و ساخت آن کار هرکسی نیست و نیاز به ظرافت و مهندسی دارد. تمام قطعاتی مانند ترانزیستور، خازن، مقاومت، دیود و … بر روی آن قرار می گیرد.

    آموزش ساخت برد الکترونیکی به این صورت است که اول باید یک فیبر مدار چاپی یا PCB را تهیه کنید و روی آن مسیرهای ارتباطی مسی متنوع را بر طبق نقشه حک نمایید.

    اگر برد دو یا چند لایه باشد نیاز است که خطوط مسی در لایه های گوناگون ایجاد شود. این خطوط مسی در دستگاه های مختلف، نوع مخصوص به خود را دارند و هر برد الکترونیکی دارای خطوط مسی جداگانه ای می باشد.

    بر روی این لایه مسی یک لایه سولدر ماسک و سیلک اسکرین قرار می گیرد و قطعات الکترونیکی مختلف روی آن با روش مخصوص مونتاژ می شود.

    انجام اینگونه کارها تخصص و مهارت زیادی را می خواهد و طراح بردهای الکترونیکی باید علم و دانش این حرفه را داشته باشد و این کار را با ظرافت بالایی انجام دهد.

  • پیشرفت تکنولوژی باعث شده تا روز به روز تعداد لوازم الکترونیکی که ما استفاده می کنیم گسترش یافته و فناوری های جدیدی وارد دستگاه های مختلف گردد.

    همه این وسایل از ماشین لباسشویی و ظرفشویی گرفته تا یخچال فریزر و تلویزیون و دیگر دستگاه های الکترونیکی کوچک و بزرگ باید قطعه ای به نام برد در خود داشته باشند.

    حتما در هنگام بروز مشکلات مختلف در این دستگاه ها، شنیده اید که تعمیرکار می گوید برد دستگاه مشکل پیدا کرده است. در صورتی که برد الکترونیکی دستگاه مشکل پیدا کند، دستگاه دیگر قادر به کار کردن نخواهد بود و نیاز است این قطعه تعمیر یا تعویض گردد.

    با وجود این حجم از دستگاه های الکترونیکی که هر یک نیازمند برد است، باعث شده تا بازار کار طراحی و ساخت بردهای الکترونیکی بسیار پر رونق بوده و طراحان بردهای الکترونیکی از درآمد بالایی برخوردار باشند.

    با توجه به این که در عصر تکنولوژی هستیم طراحان تلاش می کنند تا هر بار تغییراتی را در دستگاه های مختلف ایجاد کنند و امکانات جدیدی را به دستگاه اضافه کنند.

    برای همین آینده شغلی ساخت بردهای الکترونیکی بسیار روشن بوده و این افراد باید از خلاقیت و ابتکار بالایی در کنار ظرافت و دقت برخوردار باشند.

  • شما با شرکت در دوره های آموزش طراحی و ساخت بردهای الکترونیکی می توانید مهارت های لازم را بدست آورید و رزومه ای پربار را برای خود ساخته و آن را به شرکت های مختلفی که نیازمند طراح برد می باشند ارسال نمایید.

    با توجه به این که نیروی متخصص در این زمینه کم می باشد، میزان جذب این افراد به بازار کار بسیار زیاد بوده و حقوق بالایی هم به آنها پرداخت می گردد. داشتن ایده های جدید می تواند یکی از کلیدهای اصلی موفقیت در این حرفه باشد.

    افرادی که تازه وارد حرفه ی طراحی برد شده اند نیاز دارند که تبلیغات زیادی انجام دهند و در این زمینه بازاریابی گسترده ای شکل گیرد. با بررسی بازار هدف در این حرفه، می توانید مشتریان خود را شناسایی کنید و متناسب با نیازهای آن ها محصولات خود را تولید نمود.

    این حرفه نیاز به دانش و اطلاعات به روز دارد و باید دانش و کارهایی که در دنیا صورت می گیرد به طور متوالی دنبال کرد و مطابق با استانداردهای جهانی پیش رفت.

  • یکی از موارد مهمی که باید در زمان ورود به بازار کار طراحی و ساخت بردهای الکترونیکی آن را مد نظر قرار داد، سرمایه اولیه می باشد.

    یکی از عواملی که می تواند پیش برنده یا پیش بازنده برای شروع و راه اندازی یک کسب و کار باشد سرمایه است. افرادی که از سرمایه کافی برخوردار نباشند باید به دنبال حرفه ای بروند که در ابتدا نیازی به سرمایه زیاد نداشته باشد و بتوانند در مدت زمان کوتاهی به نتایج خوبی برسند.
    یکی از مشاغلی که به سرمایه زیاد احتیاج ندارد و فرد می تواند در مدت زمان کوتاهی به نتیجه دلخواه برسد حرفه طراحی برد و ساخت آن می باشد.

    شما می توانید در ابتدا با شرکت در دوره های آموزش طراحی و ساخت برد به دانش مورد نیاز برسید و بعد آن با خرید ابزارهای مورد نیاز کار و مواد اولیه ساخت برد الکترونیکی، شروع به کار کرد.

    آموزش طراحی و ساخت بردهای الکترونیکی یکی از رشته های پرکاربرد در صنعت است که کارآموزان با قبول شدن در این دوره می توانند مدارات الکترونیکی را طراحی و در قالب بردهای الکترونیک به تولید برسانند همچنین برنامه نویسی و ساخت آنها به صورت تخصصی و حرفه ای آموزش داده می شود. دوره طراحی و ساخت مدارات الکترونیک به صورت عملی و با ساخت چندین نمونه برد توسط کارآموزان انجام خواهد شد.

     

آموزش رایگان ساخت برد الکترونیکی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =

  1. کریم گفته؛
    15:14 1402/05/10

    خسته نباشید دوره برد ومکانیک لوازم خانگی باهم چه فرقی داره

    • امین سراجی گفته؛
      15:49 1402/12/26

      با سلام هماهنطور که میدانید مکانیک لوازم خانگی شامل تعمیرات و سرویس برقی و مکانیکی لوازم خانگی میشود و دوره تعمیرات برد لوازم خانگی شامل تمامی تعمیرات بردهای الکترونیکی میشود.

  2. ملیکا گفته؛
    15:16 1402/05/10

    توی دوره برد و مکانیک لوازم خانگی چه لوازمی آموزش میدید

    • امین سراجی گفته؛
      15:46 1402/12/26

      سلام در تعمیرات برد لوازم خانگی تمامی بردهای لوازم خانگی شامل بردهای یخچال – لباسشویی – ظرفشویی- جاروبرقی – ماکرویو و تمامی لوازم خردیده ریز شامل میشود البته شما بعد از این دوره علاوه تعمیرات لوازم خانگی میتوانید بردهای دیگر هم تعمیرات انجام دهید در دوره مکانیک لوازم خانگی تمامی برنده های ماشین لباسشویی – ظرفشویی- جاروبرقی – یخچال ساید و معمولی – خریده ریز ها را شامل میشود باتشکر

  3. زینت گفته؛
    15:19 1402/05/10

    قیمت برد و مکانیک لوازم خانگی رامیفرماید شرایط سنی داره

    • امین سراجی گفته؛
      15:43 1402/12/26

      با سلام هزینه دوره تعمیرات برد لوازم خانگی در اسفند 1402 3.750.000 تومان و هزینه دوره مکانیک لوازم خانگی 5.30.000 تومان است که اگر دو دوره را شرکت کنید 10 درصد تخفیف شامل شما میشود و شرایط سنی ندارد هنرجور از 14 سال تا 55 سال شرکت میکنند. باتشکر

برخی از سازمان هایی که مجموعه دکتر برد افتخار همکاری با آن ها را داشته است

ارتباط با ما

لینک های مفید

دنبال کنید

درخواست مشاوره رایگان

© کليه حقوق محصولات و محتوای اين سایت متعلق به دکتر برد می باشد و هر گونه کپی برداری از محتوا و محصولات سایت پیگرد قانونی دارد.

enemad-logo
کارشناسان ما حتما باهاتون تماس میگیرن