جشنواره زمستانه تا بهار(جشنواره عیدانه) ۱۰ درصد تخفیف در کل دوره ها مهلت ثبت نام فقط و فقط تا ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۲

آموزش تعمیر ماشین ظرفشویی

شما می‌توانید با شرکت در دوره آموزش تعمیرات ماشین ظرفشویی به یک متخصص حرفه‌ای تبدیل شوید. دوره‌های آموزشی مجتمع آموزشگاه فنی حرفه ای دکتر برد به گونه‌ای برگزار می‌شوند که کارآموز بتواند بلافاصله پس از گذراندن دوره وارد بازار کار شود و دیگر نیازی به کسب تجربه یا شاگردی برای یاد گرفتن کار نداشته باشد. پس شما بعد از شرکت در این دوره آموزشی می‌توانید بلافاصله از طریق تعمیرات ماشین ظرفشویی شروع به کسب درآمد کنید.

یکی ازا ویژگی های دوره آموزش تعمیرات ظرفشویی برخورداری از امکان کارآموزی درکنار دوره های آموزشی است. علاوه بر این، مدرک ارائه شده در پایان دوره از اعتبار زیادی برخوردار است. این موارد از جمله دلایلی هستند  که برای ورود بلافاصله شرکت کنندگان به بازار کار، زمینه سازخواهند شد.

فیلم معرفی دوره آموزش تعمیرات ماشین ظرفشویی

برای مشاوره رایگان شماره تماس خود را وارد کنید:
چرا مجموعه دکتر بُرد ؟
+
دانشجو
+
دوره آموزشی
+
کارگاه فعال
%
رضایت دانشجویان

سرفصل های آموزش تعمیر ماشین ظرفشویی

قیمت آموزش تعمیرات ماشین ظرفشویی

قیمت آموزش تعمیر برد ماشین ظرفشویی

  • کلاس حضوری 1050000تومان
  • مدت زمان کلاس 10-15 ساعت

قیمت آموزش تعمیر مکانیک ماشین ظرفشویی

  • کلاس حضوری 1050000تومان
  • مدت زمان کلاس 10-15 ساعت
همه کلاس ها و دوره ها شامل 5 سال پشتیبانی می باشد

این دوره به شما پیشنهاد می شود :آموزش تعمیرات لوازم خانگی 

این دوره به شما پیشنهاد می شود :آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی

خوابگاه مجموعه دکتر برد

در صورتی که متقاضی حضور در دوره های آموزشی شرکت فنی و مهنی دکتر برد هستید ولی مشکل محل سکونت دارید ، نگران نباشید . مجموعه دکتر برد برای عزیزانی که از شهرهای دیگر تشریف می آورند و مشکل اسکان دارند ، خوابگاه هایی در نظر گرفته است . برخی خصوصیات و مزایای این خوابگاه ها عبارت اند از :

  • اینترنت پر سرعت
  • اتاق مطالعه
  • نزدیک بودن به ایستگاه مترو
  • مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی
  • خشک شویی

مدرک فنی حرفه ای آموزش تعمیرات ظرفشویی

1 - مدرک سازمان فنی حرفه ای کل کشور

سازمان فنی حرفه ای کشور زیر نظر سازمان جهانی کار هست که این مدرک قابل استعلام در کل جهان می باشد .

مدرک فنی حرفه ای دکتربرد  کدملی سازمان شغلی محسوب نیز میشود که  بعد از اتمام دوره و معرفی به سازمان فنی حرفه ای کل کشور آزمون گرفته میشود. آزمون دارای دوبخش تئوری و عملی هست.از امتیاز های فنی حرفه ای دکتربرد وام بعد از اتمام دوره نیز هست.

2 - مدرک آزاد فنی حرفه ای مجموعه دکتربرد

که این مدرک زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور هست و این مدرک مهر آموزشگاه و برند مجموعه داراست که جزء سابقه کاری محسوب میشود.

3 - مدرک بین المللی دکتربرد

این مدرک مهر دادگستری و امور خارجه برروی این مدرک درج شده  که قابل استعلام می باشد و نسبت که کشور متقاضی ترجمه میشود البته برای این مدرک بعد از کرفتن مدرک فنی حرفه ای دکتر  میباشد.

قبل
بعدی
تصاویر رضایت دانشجویان دوره ها و اساتید
دوره تعمیرات ظرفشویی
  • در آمد تعمیرات ماشین ظرفشویی از مشاغل وابسته به دانش و مهارت شخص تعمیرکاراست؛ و نیازمند استفاده از آنها در کم ‌ترین زمان ممکن می‌باشد. این به معنای افزایش درآمد در ازای افزایش تجربه شما خواهد بود. درآمد افراد حرفه‌ای در این حوزه از10 تا 20 میلیون تومان در ماه متغییر است. این شغل نیازمند تجربه و پشتکار بالایی است در صورت برخورداری از این دو در کمتر از یک سال به درآمد بالای 10 میلیون تومان خواهید رسید.

  • به دلیل افزایش توجه انسان به ماشین ها، چه کاربرد فراوانی داشته باشند چه در بعضی خانه ها مورد بی توجهی قرار بگیرند، در هر دوصورت برای افرادی که آنهارا خریداری کرده اند هزینه هایی در بر خواهند داشت. از جمله این هزینه ها می‌توان به هزینه تعمیرات دوره ای و اغلب تعویض برخی قطعات در صورت قدیمی بودن ماشین و یا استفاده مکرر از آن، اشاره کرد.

    این مطلب نشان دهنده بازار کار پرتقاضای تعمیرکاران ماشین‌های ظرفشویی است. بنابراین داشتن مدرک متناسب با دانش و مهارت از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود. در این زمینه آموزشگاه دکتربرد در فراگیری آموزش های مناسب با سطح شرکت کنندگان، به آنها در تسهیل مراحل ورودشان به بازار کار کمک خواهد کرد.

    ورود به آموزش تخصصی تعمیرات ماشین ظرفشویی به سرمایه بالایی نیاز ندارد و حتی این روزها بسیاری از سایت های خدماتی نقش واسطه را به عهده گرفته و به صورت آنلاین، مشتری  را به تعمیرکار متصل می‌کنند.

  • ابتدا باید با قطعات و کارکرد آنها درماشین ظرفشویی آشنا شوید. علاوه بر اینها نحوه تعمیر و تعویض قطعات پکیج، وآشنایی با قطعات نحوه تعمیر و عیب یابی این قطعات را در صورت شرکت در دوره آموزش تعمیرات ظرفشویی مجموعه فنی و حرفه ای آموزشگاه دکتربرد را به ترتیب فراخواهید گرفت.

     از دیگر مهارت های مورد نیاز در این حرفه تسلط داشتن در پیدا کردن عیب های ماشین ظرفشویی به سرعت، و رفع آنها در کمترین زمان ممکن است. به خاطر داشته باشید مشتری از منتظرماندن خوشش نخواهد آمد به همین دلیل باید توجه ویژه ای به کسب تجربه داشته باشید. این کار تنها با تمرین و پشت کار امکان پذیر است که در آموزش صفر تا صد آموزش تعمیرات ظرفشویی آموزش داده می شود.

    1. افراد علاقه مند ولی فاقد آشنایی با تعمیرات لوازم خانگی
    2. افراد نیازمند سرمایه کم برای ورود به بازار کار
    3. افراد علاقه مند به آموزش صفر تا صد تعمیرات ماشین ظرفشویی
    4. افراد علاقه مند به تعمیرات انواغ لوازم خانگی
    5. تعمیرکاران متمایل به زمینه های مختلف
    6. افراد علاقه مند به مشاغل فنی
    7. افراد خواهان شغل پردرآمد و پولساز
    8. افراد خواهان مهاجرت به خارج از طریق مدرک فنی حرفه ای
معرفی دوره های آموزشگاه فنی حرفه ای دکتر برد

این دوره به شما پیشنهاد می شود :آموزش تعمیرات پکیج دیواری

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + هشت =

برخی از سازمان هایی که مجموعه دکتر برد افتخار همکاری با آن ها را داشته است

ارتباط با ما

لینک های مفید

دنبال کنید

درخواست مشاوره رایگان

© کليه حقوق محصولات و محتوای اين سایت متعلق به دکتر برد می باشد و هر گونه کپی برداری از محتوا و محصولات سایت پیگرد قانونی دارد.

enemad-logo
کارشناسان ما حتما باهاتون تماس میگیرن